woensdag 19 september 2012

En we zijn weer terug!

Terug van een heerlijk drukke beurs. Wat hebben we genoten van alle gezellige mensen, de collega's terug te zien maar ook de Franse, Nederlandse, Spaanse, Zwitserse, Duitse en Italiaanse klanten die elk jaar weer aan onze stand komen.
Hier een hoekje van de stand. Bij elke 15e klant zetten we tromgeroffel op en kregen ze een leuk pakket. Leuk om de verraste gezichten te zien. De kipjes zitten lekker tegen elkaar te kakelen, ach niemand die ze verstaat!
We hadden een flinke bos takken (uit eigen tuin) meegenomen en daar de bovenkant van de stand mee versiert. Echt een leuk gezicht. We kregen er veel complimenten over.
Zie je hoe lekker het zonnetje schijnt? Dat was de eerste dag wel anders, bij het uitladen van de camper stortregende het. Marloes gaf buiten aanwijzingen hoe ik achteruit zo dicht mogelijk bij de deur kon staan. Haar pluutje begaf het al snel in de harde wind en binnen een paar minuten was ze doorweekt tot aan haar ondergoed toe. We hebben er hard om moeten lachen want er was geen jas tegen bestand.

Zo nu en dan moet de inwendige mens ook versterkt worden......jaja....we hebben het zwaar daar!! Fruit daar knap je van op!

Beatrice Meilhac ken ik al jaren en nu kwam haar boek uit over Rughooking (ooooo, ook al zo'n leuke techniek om te doen) Wij hebben elk ons boek gesigneerd en daarna geruild. Leuk!

Zo ook met Marta en Ines van het quilthouse. Ook al zulke leuke dames, alleen kunnen we slecht communiceren want mijn spaans is helemaal niks en zij spreken geen engels. Maar met handen, voeten en knuffels komen we een heel eind. Deze lieverds hebben ook meegewerkt aan de quilt "Winter in Blogland".

Zo, alles is weer opgeruimd en ik ga mij nu voorbereiden voor mijn eerste lessen in mijn nieuwe atelier komende vrijdag. In de ochtend QuiltKwebbels en 's middags Mini van de Maand. Omdat ik veel teleurstellende opmerkingen heb gehad van dames die maar 1 of 2 keer konden komen omdat ze andere bezigheden hadden heb ik besloten de cursussen per keer te doen. QuiltKwebbels daar kon je je al voor 1 of meer keer aanmelden maar dat kan nu ook voor de Mini van de Maand. Heb je zin, wil je het eens proberen of heb je maar 1 middag tijd? mail naar els@bobbin.nl
Fijne dag!

5 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Het ziet er heel erg gezellig uit allemaal Els en je hebt heerlijk kunnen netwerken ( zo heet dat toch.....)Ik hoop je nieuwe atelier een keer te zien.

quiltingmieke zei

piep

bedankt om je fijne verhaal hier te delen,
je weet niet hoe ik geniet alle blogs
ik voel me al net of ik was er ook

succes met de nieuwe lessen en benieuwd nr je nieuwe leslokaal

knuf mieke

Lida zei

Wat hadden jullie het weer gezellig en wat leuk die verrassingen! Ook handig die ruilbeurs die jullie privé erop nahielden! Zo kom je wel aan een heel bijzondere verzameling boeken! Nagenieten, opruimen en gewoon weer genieten van je eigen huis! Groetjes
Lida

Inge zei

Gezellig verhaal met leuke foto's!

The Gingerbread Gem zei

Ik heb ook nog zo'n oud raam dus ik weet meteen wat me te doen staat!

Goedele