donderdag 27 september 2012

Het is een.....

....grijze sombere dag vandaag. Buiten valt er zo nu en dan een drupje regen. Kan ik zo op de fiets stappen zonder regenjas?? Of moet ik helemaal ingepakt met een charmant regenkapje op m'n hoofd??
Voordat ik me daar druk over ga maken laat ik jullie nog wat 'toekomst' zien. Beetje vage foto?? Ja dat is nu juist de bedoeling!! Het is een nieuw patroon en komt.........dat zie ik nog wel.

Ook een nieuw ontwerp en deze is voor de StitcheryClub. Ik weet dus dat het rond 1 november op de post naar jullie toe gaat. Nu maar hopen dat de stof op tijd binnen is. Deze reist al 3 weken lang vanaf Amerika naar hier. Of zou ze al die tijd bij de douane logeren??

Tussen al die nieuwe ontwerpen door zit ik een ontwerpje van een ander te haken. Het zit in dit trommeltje, daar wordt een mens toch blij van?? Kijk......

....haken met naald 1,75 en 2 draadjes wollen garens van Aurifill. Mmmmmm LEUK!
Vergeet niet morgen weer langs te komen want dan gaat onze quilt: 'Winter in Blogland' de lucht in! Leg vast 50 x 110 cm ecru kleurige stof (met of zonder vaag printje) klaar.
Fijne dag!

2 opmerkingen:

Lida zei

Oh je maakt mij nieuwsgierig, maar helaas ga morgen de hort op dus het wordt pas maandag voor ik kom neuzen! Groetjes en fijn weekend
Lida

joke leijenaar zei

Els ,
Hier aande kust is het nudroog lekker weer.wat een leuk idee om met haken Aurifil garen te haken heb daar ook nog enkele klosjes van liggen.
ik zie dat je er kleine bloemetjes van haakt ,wat gaat het worden als ik het mag vragen,worden ze verwerkt in een nieuwe ontwerp van jou?
Kom morgen weer langs(op je blog) je laat ons wel in spanning zitten ook met je nieuwe ontwerpen

Groetjes