maandag 24 september 2012

Leuk,leuk,leuk.....

.................was het de laatste dagen! Het begon met mijn eerste les in mijn nieuwe atelier. Wat werkt het fijn zoveel ruimte te hebben! En de lieverds kwamen met leuke cadeau's aanzetten!
................mooie bloemen....................

.................mooie mand met planten......................

...................een boeketje heerlijke theetjes.....................

......................een vogelhuisje voor aan de perenboom...............

...............show and tell.......Mia's World gemaakt door M. en dan ben ik nog vergeten dat leuke speldenkussen en die geweldige miniQuiltjes op de foto te zetten................dom...dom...dom....
Zaterdag een gezellige middag gehad op de borduurclub waarbij mijn moeder met me mee terug gereden is om hier te blijven slapen. In de avond hebben we nog een paar uurtjes zitten naaien in 't atelier, lekker voor de ontspanning. Lapjes snijden, lapjes naaien, lapjes strijken en dan maar aaien....

Gister was ik jarig en kreeg ik weer cadeau's!!!
...........prachtig knutselwerk van mijn kleinkinderen.................

.............hier zit Nikki op schoot bij haar overgrootmoeder (mooi woord toch!), ze schelen 'maar' 80 jaar!!......
.............dol zijn op op de spelletjes op de IPad, zie je dat eigenwijze vingertje gaan? En natuurlijk is het allemaal beter te zien met zijn pas gemaakt verrekijker!! Tja, dat snappen wij wel, toch??
En natuurlijk iedereen reuze bedankt voor de lieve berichtjes via mail, Facebook en de postbode! Ik koester ze!! Dikke kus  hiervoor!!
Fijne dag!

10 opmerkingen:

Roos zei

Nog van harte met je verjaardag Els, zo te zien ben je weer lekker verwend.
Groetjes Roos

joke leijenaar zei

Els een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag zo te lezen was het een zeer geslaagde dag ,en ben je lekker verwend geniet nog lekker na.
Groetjes

Lida zei

Nog een heel gezellig, gezond en creatief nieuw levensjaar gewenst en veel plezier met je steekjes! De foto's van je moeder en de kleintjes zijn echt enig! Groetjes
Lida

quilting Jeannet zei

Nou, nog gefeliciteerd Els! Heerlijk je eerste verjaardag in je nieuwe "Home" wat klinkt dat he? En wat leuk dat je moeder dan komt logeren, geniet daar maar zeker van zolang je ze nog hebt, toch?

verbreea zei

hoi Els,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag zo te zien was het een superleuke dag.
Je nieuwe huis is erg mooi en de uitzichten geweldig, wat hebben we een leuke quiltkwebbels gehad in je nieuwe atelier met natuurlijk veel gekwebbel he.

fijne dag, groetjes ada

gisèle zei

Je vous souhaite , bonne anniversaire quand bien même que je suis en retard. Que tous vos désirs se réalisent.
Bonne semaine
Gisèle

Marina zei

OOk van mij nog een hele leuke verjaardag en dat er nog veeeele gezonde jaartjes mogen volgen

lieve groet,
Marina

Anoniem zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag.
Mooie bloemen, leuke kinderknutsels, cadeautje, visite.
Fijne dag verder,
Groetjes,
Anja Lems

Anoniem zei

Lieve Els,

Alsnog van harte gefeliciteerd en dat je maar gezond mag blijven!
Het was weer erg fijn in je nieuwe atelier!
Tot over een paar weekjes!

Hartelijke groet,Helma

ann vanherle zei

Ik heb gemerkt dat we alletwee " maagden" zijn. Gelukwensen en hopelijk volgend jaar wel in St. Marie. Ik heb het wel gemist.