woensdag 5 september 2012

Op weg naar de Elzas!!

Nou ja......eerst moet er nog van alles gebeuren.
......hier zie je een glimpje van de laatste StitcheryClub. Zijn jullie allemaal al begonnen?? Eerst gezellig de stiksteekjes borduren, kopje thee er bij, gezellig muziekje......en dan de boel in elkaar naaien......cool toch dat brede zigzagband, lekker stoer aan dit handige........En dan, tot slot, lekker inspuiten met koffie voor het oude effect...of niet....eigen keus! En nu ben ik druk bezig met het ontwerp voor november....de stof is onderweg vanuit Amerika hierheen en het patroon is getekend. Straks het garen opzoeken, de tekening op de stof tekenen (ik had eerst een fatquarter laten komen om te kijken of de kleur goed is) en dan kan ik aan de slag met naald & draad. Heb je ook zin in deze leuke club stuur dan een mailtje naar els@bobbin.nl er zijn nog een paar pakketjes.
En tussen al dit door staat ons hotel/vracht/vervoermiddel al weer schoon klaar!

Ons bedje is opgemaakt......met.....NATUURLIJK...een quilt!! Haha, ik ga niet zonder op stap! De nachten worden al fris dus wie weet hebben we de quilt ook hard nodig. Ooo wat hebben we er weer zin in!! Om alle collega's weer te zien en te spreken, om jullie allemaal weer te zien. Het is altijd een feestje daar.
Maar ook zijn de voorbereidingen voor de nieuwe lessen in volle gang. Hier zie je mijn ontwerp voor de QuiltKwebbelochtend. We starten weer op vrijdag 21 september en wel in mijn nieuwe atelier. Ik kan niet wachten om jullie rond te leiden. Er zijn nog plekjes voor de Kwebbels in de ochtend en op Mini van de Maand in de middag. Heerlijk bezig zijn met Naald & Draad en ondertussen lekker kletsen, je techniekjes verbeteren, misschien wel iets nieuwe (van elkaar) leren, leuke site's uitwisselen enz........ De Freule Country X-mas Parties zijn helemaal vol. Maar heb je eigenlijk ook wel zin in zo'n gezellige verwendag mail me dan even. Ik ben bezig met een nieuwe datum te zoeken!!
Fijne dag!

6 opmerkingen:

katrien zei

Veel plezier in de Elzas,jammer dat het dit jaar niet voor me past.

Bizzy Martine zei

Hey Els,
Ik dacht al, vertrekt ze nu al?????
Ik zal blij zijn dat we dinsdag vertrekken!!!! En natuurlijk blij om jullie ook weer te zien!!!!
Tot volgende week,
Groetjes,Martine

Rita Vermeersch zei

" Home sweet home" op wieltjes. Echt tof ingericht. Maar eens naar Tenerife komen daarmee hihihi
... kusjes !!!

Els zei

Ik kom Rita!!

Lida zei

Heel goede reis en een fantastische beurs gewenst, maar dat zal wel goed komen, het ziet er als altijd weer beregezellig uit! Groetjes
Lida

CESCLO2 zei

bienvenue chez moi en Alsace et bon carrefour européen à SMM
Bizzzzzzz