zondag 2 september 2012

Winter in Blogland!!

Dol ben ik op de winter! Dus toen ik gevraagd werd om mee te doen aan dit project heb ik meteen JA gezegd! En helemaal GRATIS voor jullie!
J'adore l'hiver!
C'est pourquoi, quand on m'a demandé de participer à ce projet, j'ai immédiatement dit OUI! Et ceci, à titre totalement gracieux pour vous!
We hebben elk een groot en een klein blok ontworpen. Zoals je ziet op het logo is het een internationaalproject geworden en dus in verschillende talen. We starten op 28 september met het eerste blok en de algemene instructies voor de quilt.
Ga op zoek naar je...
Chacune d'entre nous a créé un grand bloc et un petit.
Comme vous pouvez le voir sur le logo, de fil en aiguille ce projet est devenu international, et donc multilingue. Nous commençons le 28 septembre par le premier bloc et les instructions générales pour le quilt.
Partez à la recherche de vos...


....en je....

....et de vos...

....en je...
....et de vos...

...en doe het in een leuk....

...et formez …
....of zoiets.....
.....ou par exemple...

en zet het logo in de zijkant van je blog.
et placez le logo dans un coin de votre blog.
Zo klaar!
O ja....nog even het schema:
 C'est prêt!
Voici le déroulement:
- September 28: block 1 - Ellie's Quiltplace (Ellen & Mams)
- October 5: block 2 -
Quilt House (Inés & Marta)
- October 12: block 3 -
Bobbin (Els)
- October 19: block 4 -
The Log Cabin (Jacqueline)
- October 26: block 5 -
Bobbin
- November 2: block 6 -
The Log Cabin
- November 9: block 7 - Quilt House
- November 16: block 8 - Ellie's Quiltplace

Hoort zegt het voort!!
Fijne dag!
Parlez-en autour de vous! Bonne journée!

13 opmerkingen:

els b zei

Dit is vast hééél leuk! Ben nieuwsgierig.
Geniet van deze mooie zondag.
Groetjes, Els

AnitaS zei

Het lijkt me erg leuk. Ik heb het logo al op mijn blog ezet.

quilting Jeannet zei

Tis al gebeurd hoor Els, en hoewel ik niet zo heel erg van de stitcherie ben.....als jij mee doet ( en diegene die ik er nog meer op zie staan) staat het vast garant voor een warm en cosy project!

marijke's crea zei

LEUK, razend nieuwsgierig!
groetjes Marijke

mieke zei

Het lijkt me leuk, maar ik kijk het nog even aan. ( kan altijd nog instappen )
Ik heb al zó veel onderhanden.
Succes.

Anoniem zei

Hoi Els,
Ik doe mee, veel te leuk om nee te zeggen.
Ellen W.

Janny Verkuijl Bloem zei

Wat leuk, een vraagje voor het eerste blok ben ik op vakantie, blijft het er wel even opstaan?

vrouw Hommel zei

Wat spannend , ik link het op mijn blog hoor !

ineke zei

Wat enig, stofjes en draadjes zat, dus wat houd me tegen. Groetjes ineke

verbreea zei

Els ik ben heel erg nieuwsgiering, met jou en de andere deelnemers kan het niet anders dan heel erg leuk worden.
groetjes ada

Quiltfrouke zei

Ik ben echt benieuwd........heb nog nooit aan zo een project gewerkt!
Stofjes wachten al!

Marleen zei

lijkt me weer helemaal leuk worden deze winter. Maar eerst nog maar even nazomeren. Ik hou het in de peiling.

groeten Marleen

PatchworKathrin zei

Hört sich spannend an, ich werde es mal verlinken auf meinem Blog.
Lieben Gruß
Kathrin