dinsdag 16 oktober 2012

100!!!!

Vandaag gaat mijn 100ste blog de lucht in!! Jaren had ik een blog bij weblog maar nadat zij de boel op de schop deden werkte deze lange tijd niet. Ik ben toen (bijna) meteen hier een nieuw blog begonnen. En vandaag dus voor de 100ste keer een schrijfseltje van mij.
Buiten giet het van de regen dus een mooie dag om door te brengen met mijn lapjes (hu?? is er soms ook een weertype waarbij dat niet zou kunnen?? welnee!!) Volop bezig in mijn nieuwe atelier met nieuwe ontwerpen. Even een kijkje??
Dit is het nieuwste patroon + kit voor de StitcheryClub. Zo te zien is het vast voor de feestdagen. Ach de club gaat 1 november op de post dus je hebt fijn een paar weken om het te maken. Mooi op tijd klaar!!

En deze gluurder?? Deze zit in de nieuwe MiniQuiltClub. Komende vrijdag gaan we daar mee aan de slag (er is nog plaats) en het is dan weer een feestje te zien hoe de vorige ontwerpen zijn geworden. Elk met haar eigen kleuren stof en eigen toevoegingen. Inmiddels is mijn ontwerpwand ook klaar dus daar kunnen ze mooi ophangen.
Ook heb ik een nieuwe Mysterie: 'Scraps of the Heart' ontworpen. Vriendin J. heeft de top gemaakt om te kijken of al mijn maten wel kloppen. Inmiddels is de quilt bijna klaar, nog even de laatste rand zomen, de franse versie is bijna klaar en dan kan ik het in de webwinkel zetten. Het is een echte BOBBINquilt geworden. Van 1 x 1 meter en kan gemaakt worden van al je resten!!( haha en 'resten' zijn ook te koop in de quiltwinkel!!)

Maarre we gaan natuurlijk ook even een 'feestje' vieren vanwege de 100ste keer!! Dus:
- ga naar de webshop
- vertel me je 2 favoriete patronen (uitgezonderd blokken vd maand)
op 26 oktober trekt mijn 'notaris' 1 van de gelukkige en die krijgt de patronen gratis thuisgestuurd
en 4 andere die de mogelijkheid krijgen de patronen met 25% korting te kunnen kopen

Fijne dag en trek je niets aan van de regen!!

33 opmerkingen:

Sandra's Handmade zei

van harte met je 100e berichtje. Wat maak je ontzettend mooie patronen. Ik vind het patroon wat je hebt gemaakt voor de winter-in-blogland ook al zo geweldig.

Mijn twee favorieten uit je shoppie:
- het kattenbuurtje
- buttenbloemen.

maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk. Verkoop je ook pakketjes met tijd?

groetjes Sandra

Judith zei

hoi Els!

na veel wikken en wegen zeg ik:
Winter en
Ik zie sterren

moeilijke keuze maar dit weer heeft goed geholpen om te kiezen haha!

benieuwd naar je Mistery :-)

groetjes

quilting Jeannet zei

Er is geen dag zo kwaad....of het zonnetje schijnt wel vroeg of laat.....hier is tie al hoor!!

Marieke zei

Hoi Els,

Van Harte Gefeliciteerd met je 100e weblog! Ga zo door, zou ik zeggen.

Ik heb al verschillende producten bij je gekocht tijdens beurzen, maar er staat natuurlijk altijd nog op mijn wensenlijst.
- Treasure Bag en
- Old Street zijn twee favorieten.

Bedankt voor de kans en ik zie je vast nog op de handwerkbeurs in de Ahoy!
Groetjes en geniet van de dag.
Marieke

ikhebhetzelfgemaakt zei

Gefeliciteerd met je 100e weblog.

inge zei

gefeliciteerd! ik lees hier graag mee!
ik vind kattenbuurtje en ik zie sterren leuk

joke leijenaar zei

Els ,gefeliciteerd met je 100ste blogger,ik ga voor patroon Herenhuizen.
Nog een fijne dag .groetjes

Marianne zei

Van harte gefeliciteerd Els. Al weer 100.
De regenbuien hier maken dat ik even iets gezelligs bij je uitzoek:
mimi's bag.
kijk uit, lapjeskat.
Groetjes, en geniet van deze regenachtige handwerkdag. Marianne K.

Quiltfrouke zei

Proficiat met je 100 ste blog.
Ik vind little lady en santa en Rudolf prachtig.
Grt Brigitte

Cisca zei

Hartelijk gefeliciteerd met je 100ste blogje.
Wat een leuke giveaway, maar wel een moeilijke. Ik heb gekozen voor:
Ik zie een ster en
Boeket

Groetjes, Cisca

Edith zei

Proficiat! 100 blogs is al een heel eind.
Het was moeilijk kiezen, maar hier zijn mijn twee favorieten:
Watch it!
Drie dames hen.

quiltingmieke zei

piep

proficiat
calico cackle en drie dames hen

knuf mieke

Marianne zei

Van harte gefeliciteerd!
En wat de leukste zijn, da tis niet moeilijk hoor! Santa en rudolf en de drie dames hen natuurlijk!

groetjes Marianne

verbreea zei

van harte Els, met het (weer) behalen van je 100ste blogje,leuke sneak peaks van de nieuwe patronen, mis alleen een sneak peak van de quiltkwebbels? Ik heb al heel wat patroontjes van je(gemaakt) maar ik vind de bijen in het veld ,huisje,beestje,bloemetje ook nog heel erg leuk!
Ben verder ook heel benieuwd naar je mysterie.
groetjes ada

Bed, breakfast en quilts zei

bijna alle patronen vind ik leuk, maar de good luck house is de leukste, ook de boom is geweldig!

Anoniem zei

Wat een leuke verrassing! Ikdoe graag mee. Mijn favorieten zijn
red and blue
quiltersgeluk
En nu maar duimen.....
Gr. Lianne

Marleen zei

Ik denk dat mijn berichtje niet is aangekomen. Bij deze schrijf ik hem nogeens:
De honderdste alweer. En altijd even gezellig om te lezen. Ik heb al best veel patronen van je. Maar ik vind Old Street en My Tree ook heel leuk. En lekker blijven bloggen hoor. Steeds weer een feestje om te lezen

Terray zei

Gefeliciteerd met je 100ste blogje....Hopelijk mogen we nog lang van je verhaaltjes en ontwerpjes genieten!
Ga zo door!!

Groetjes
Tertia

Gerrie zei

Els, gefeliciteerd met je 100e blogje.
Ze zijn altijd een feest om te lezen.
Mijn favoriete patronen zijn:
Mia's World en Scharrelkippen.

Groetjes,
Gerrie.

Wilma Kuin zei

Van harte met de 100ste!!

marijke's crea zei

Van Harte met je 100e blog!
Heel veel leuke patronen heb je ontworpen en heb er al diverse gemaakt maar steeds zijn er een paar die heel hoog op mijn verlanglijstje staan....
Mijn favourite patronen zijn de
Santa and Rudolf en de Sneeuwpopjes!
groetjes Marijke

Anoniem zei

Els gefeliciteerd met je 100e blog. Mijn favorieten zijn Scharrelkippen en Scraps in een mandje.
Groetjes Gerda

janneke zei

ten eerste gefeciciteerd met je 100ste keer een blogje maken(volgens mij heb jij daar geen problemen mee)op iets neer te schrijven
het is altijd gezellig lezen bij jou ennn een gokje wil ik wel wagen

het eerrste patroon wat ik erg leuk vind is OPGELET en erg toepasselik hier wat het is jacht tijd in de bossen hier dus de elanden moeten hier opletten op de jagers
en het tweede patroon is SNOW THINGS ja de eerste sneeuw ligt hier alweer op de bergen en je wanten en muts op want soms is de thermometer al weer in de min tot min 5 tot 6 brrrr koud en weer even wennen


en els eigenlijk zijn al je patronen leuk!!!!

gr janneke uit noorwegen

wilma oud zei

Hartelijk gefeliciteerd Els. De 100 ste alweer. Eerst wil ik je toch danken dat we van je gezellige blogjes mogen genieten.
Mijn voorkeur gaat uit naar: scharrelkippen en good luck house.
Fijne avond nog. Groetjes Wilma

Anoniem zei

Gefeliciteerd ga zo door.
mijn voorkeur is mia,s world en ik zie een ster
groet van Ineke Drees

wilhelmina zei

Hallo Els,
Gelukkig woon je nu dichtbij zodat ik eens echt een keertje kan komen kijken op 1 van je speciale dagen.
Mijn Favo zijn
Cool Guys en
Miep kip en .....
Groetjes Willie

Janny Verkuijl Bloem zei

Gefeliciteerd met je mijlpaal ik kom niet op de shop site maar alles is leuk , als het nog niet heb gr. Danny

Jans zei

Winter en Pluk een Bloem
Van harte gefeliciteerd met je 100ste blog.
Ik lees ze nog steeds erg graag.
Fijn ook dat je naar je zin woont.
Geniet maar lekker van de komende winter en sneeuw niet in hoor.
Groet Janny S.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je 100e blog en geniet maar lekker van de herfst, binnen of buiten! Ik vind je alfabet en het naaibuideltje het leukste. Die zou ik juist willen winnen omdat ik die echt voor mezelf zou maken.

sandrarobben @ hotmail.com

Else zei

Gefeliciteerd met je 100e blog! Moeilijk om 2 favorieten te kiezen ff kijken die heb ik al en oh die is ook leuk helup (lol) ik ga voor Happy X-Mas Socks en ABC. Heel fijn weekend, knuffel Else

cecile zei

Ik heb al veel van je patronen gemaakt. Maar de huisjes goodluck house en sewing house staan hoog op het lijstje. Ik zit in de huisjessfeer. groeten cecile

Anoniem zei

Hallo Els,
Leuk hoor, alweer 100 gezellige berichtjes op je blog.
Good luck house en snow things ontbreken bij deze bobbin-collecter nog.
Groetjes Ellen W

decreatieveduizendpoot zei

Van harte gefeliciteerd met de honderdste blog. Wel een beetje laat maar... van harte gemeend.

De kippenquilt die oa ook in de Quiltmania stond heb ik zelfs twee keer gekocht, kun je nagaan hoe leuk ik 'm vond (blad nabesteld en op de beurs gekocht) en alles met sneeuwpoppen maar snow love wint het daarbij wel.

Ook de BOM van nu vind ik gaaf. Hoop nog even tijd te vinden om hem mee te maken.

Bedankt en heel veel succes nog verder en op naar blog tweehondervijftig :)

groetjes
Jenny