zaterdag 20 oktober 2012

Een leuke dag!

Gister was er weer les in mijn atelier. We begonnen de dag met de QuiltKwebbels. Een gezellige club dames die heerlijk hebben zitten naaien en kwebbelen. Omdat het herfst is een leuk werkje in stijl:
Het is een klein roestig bakje met daarin een kussentje met een spreuk. Perfect werkje om bij te kwebbelen, koffie/thee te leuten en te snoepen van de cake en kruidnoten.

Iedereen was (bijna) klaar zodat het nog mooi een poosje kan hangen.
'sMiddags de MiniClub. Met als resultaat van de vorige keer:
al een paar Muizen quiltjes die klaar zijn! de rest is nog in de maak en schieten ook al lekker op. Mooie warme kleuren!

En deze dan, deze zijn het vorige seizoen gemaakt. Weer heel anders dan mijn voorbeeld en daarom juist zo leuk om te zien. Het rechterquiltje staat ook in mijn boek: BOBBIN Country Stitches. In plaats van allemaal vierkantjes heeft J. een gestreepte stof gebruikt. Super!!En terwijl de dames zijn gestart met het nieuwe quiltje hebben we lekker gesnoept van mijn zelfgemaakte bonbons! Vorige week kreeg ik van mijn dochter, moeder en vriendinnen een leuke workshop cadeau. Wat hebben we genoten en genieten nu nog na van de kilo bonbons!! MMMMMmmmm!!
Fijne dag!

2 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Gezellig zo een dagje bij elkaar
Mooie quiltjes
fijn weekeinden liefs joke

Lida zei

Wat een leuke dingen hebben jullie weer gemaakt, staat allemaal zo gezellig! Groetjes
Lida