woensdag 10 oktober 2012

Kunst in de tuin.....

............in onze tuin hebben we ruimte genoeg. Ruimte om lekker te zitten in zon of schaduw, in de wind of uit de wind. Een heerlijk plekje voor de kleinkinderen om te spelen op hun 'eigen' speelhuis. Maar ook ruimte om kunstwerken neer te zetten. Toen we in augustus in Ootmarsum waren was er een kunstmarkt. Na een rondje fietsen zijn we daar een kijkje gaan nemen. Prachtig! Wat een mooie kunst. Nu vind ik persoonlijk dat Kunst je moet raken. Wij dus heerlijk langs de kraampjes met allerhande werken gelopen. En bij deze vogel.....
......werden we 'geraakt' en hadden allebei het gevoel dat hij wel geweldig in onze tuin zou passen. Maar hoe krijg je deze mee op de fiets?? Gelukkig stond 1 van de kunstenaars bij ons op de camping en hij wilde wel 'Karel' (zoals we hem hebben genoemd, de vogel, niet de kunstenaar) mee in de auto naar de camping nemen. Opgelost! Een stukje verder lopen......

................en dan deze tegen komen!! Oeps, weer 'geraakt', deze past ook heeeeel goed in onze tuin. Gelukkig kon hij uit elkaar en mee op de fiets. De popjes hangen aan een touw en wanneer er wind is schommelen ze rustig heen en weer. Vanuit ons keukenraam hebben we er zicht op. PRACHTIG!! Wij zijn er super blij mee en gaan volgend jaar beslist nog eens kijken. De tuin is groot genoeg en kan nog wel wat hebben!!
Fijne dag!

7 opmerkingen:

Rian zei

2 totaal verschillende dingen, maar ik vind ze ook erg mooi. Vooral die vogel, geweldig met die grote poten, lange stelten en die grappige kop! Geniet er lekker van.

feltfree på Åsly zei

Wat een geweldig mooie kunstwerken. Lijkt me inderdaad geweldig de schommelende poppetjes vanuit de keuken te kunnen zien.
Groetjes Frederika

Jacomijn zei

Wat leuk!!!

Atelier Ullizee zei

Ik begrijp wat je bedoeld met 'geraakt'! Ik vind deze twee kunstwerken ook heel bijzonder. Hopelijk kan ik eens een workshop bij jou volgen en dan zie ik ze misschien in het echt! Veel plezier met jullie nieuwe aanwinsten...

KijkDaarIs zei

Wat zijn ze LEUK!!!!!!!!!!!!!!!
Fijne avond

Lida zei

Ha hier staat ook een vogel in de tuin, ik vind dat echt een te gek gezicht tussen al dat groen en ook 's winters met een wit hoedje op! Geniet maar van je leuke aanwinsten, groetjes
Lida

Marina zei

Hele mooie kunstwerken, zou er ook zo voor vallen, het zijn echt blijvertjes!!
lieve groet,
Marina