woensdag 3 oktober 2012

Nieuw!!

'Snow Things', een oplettende kijkster zag een nieuw ontwerp aan mijn muur hangen:

Deze quilt is al wel meegeweest naar de beurs in de Elzas en daar met veel enthousiastme ontvangen. En dan vergeet ik de quilt in de webshop te zetten! DOM! Maar nu staat deze er ook in hoor. Gemaakt van vele, vele scraps (ik ben er dol op) en is 84 x 84 cm groot. Een leuke winterquilt dus. Ach weer zo'n project waarbij het jammer is dat het klaar is, of juist niet? Het staat wel weer leuk aan mijn muur!!


5 opmerkingen:

Quiltendewilma zei

Hij is weer leuk!!

Lida zei

Hij is gaaf! Leuk die kleurtjes! Groetjes
Lida

Sonnia Vergara zei

¡ Wonderfull¡

Conny's-blog zei

Hij is zo leuk, maar kan niet alles maken, dat is altijd zo moeilijk he om te kiezen...........gr.conny

belarmina zei

me gusta!!!! es precioso, precioso, los colores me encantan
besinos