maandag 1 oktober 2012

Rondje Atelier!

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op ons gratis patroon: Winter In Blogland! Leuk, leuk, ik las/hoorde dat er al vele stofjes tevoorschijn zijn gehaald of er met spoed naar de winkel is gegaan om een leuke reeks te kopen. Laat maar zien!!
En nu een rondje Atelier. Inmiddels weer helemaal ingericht na de beurs en alles krijgt zo langzamerhand zijn/haar eigen plekje. Kom, we gaan naar binnen.....
.......direct naast de deur een gezellig hoekje met garens, klossen en lapjes......

......kijk je een beetje omhoog dan zie je mijn manden staan en de slinger die we gemaakt hebben voor het 15 jarig bestaan van BOBBIN, nu al weer een jaar geleden! Heeee dan is ze nu 16 jaar!! Sweet Sixteen!....

.......langs de volgende wand staan mijn kast vol met LAPJES!!! Heerlijk om hier uit te putten voor nieuwe ontwerpen. Langs de bovenkant van het Atelier zie je een slinger met kleine quiltjes. Deze kreeg ik van de lieve Freules toen we het laatste weekend hadden. Op elk quilt staat een sneeuwman en er waren lieve briefjes bij. Zoiets verdient een ere plaats. Deze Winter is er Freules Country X-Masparty om toch maar weer die gezellige sfeer terug te halen. Een dag vol verrassingen en leuke country werkjes. Een uitje voor je zelf dus! Maar ik dwaal weer af.......
........dit is de voorkant. De manden op de planken zitten werkelijk propvol en zijn zo zwaar dat ik mijn Arie moet vragen ze er op en af te tillen. Maar o, wat is dat een handige en leuke bergruimte zo. Boven de tafel hangen 4 oude lampen uit Belgie. Ik heb er daglichtlampen in gedaan zodat we allemaal goed licht hebben......tja.....mijn oudere oogjes.........

.......zo de laatste muur. Hier moet nog een ontwerpwandje komen. Tot zo lang hangt het vol met mijn quilts, groot en klein.....

..............en zo zijn we weer bij de deur. Hier mijn laatste ontwerp met daarboven een slinger sokjes met 'Happy X-Mas' er op. Een heerlijke stitchery om te doen. Zo....ik ga de kachel aan doen om hier vandaag met mijn lapjes bezig te gaan. Mijn nieuwe ontwerp voor de Stitcheryclub is geborduurd dus nu komt het naaiwerk aanbod. Ik heb er zin in!!
Fijne dag!

14 opmerkingen:

ann vanherle zei

O els wat gezellig! Helemaal jij.

Anoniem zei

Goh Els wat ziet dat er gezellig uit en wat een leuke oplossing van jou alle spulletjes zo de manden langs de muur. En het leuke is dat het allemaal verschillende manden zijn . Zie ik het goed heb jij er kaartjes aan gemaakt zodat je weet wat er in zit?
Wie weet ga ik toch nog voor de bijl met jullie leuke winter blogland.
Fijne week gewenst, groetjes van Meriam

Els zei

Hallo Meriam,
je ziet het goed. Aan elke mand hangt een label met de inhoud. Er staan ruim 15 manden dus dat kan ik niet allemaal onthouden!

Anoniem zei

hi ziet er leuk uit en misschien wel weer eens tijd om wat te volgen...... ik doe dat ook met oude koffers, want je weet echt niet meer wat er in zit. gr twink

quiltingmieke zei

piep, dt ziet er gezellig uit,
en ja ik doe mee....morgen brengt DH de kopietjes mee en kan ik beginnen met blok 1.
ik zit namelijk snipverkouden thuis...

knuf mieke

wilma oud zei

Els, wat ziet het er gezellig uit!!!!! Ik zou zo willen aanschuiven en ik denk dat je zeker inspiratie krijgt wanneer je daar zo zit, omringd door al deze spullen. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

quilting Jeannet zei

Het ziet er allemaal weer heel sfeervol uit Els, en je laatste ontwerp met die schaatsen, enig! staat tie in de webshop??

Els zei

Haha helemaal vergeten! Suffie die ik ben. Ik kan beter ontwerpen dan dat ik zakelijk ben. Maar nu staat hij er in hoor, winkelen maar!!

conny's quilts zei

Wat een heerlijke plek om met het quilten bezig te zijn. Goed idee van die plank met manden!

Marleen zei

wat een gezellig, warm plekje. Geniet ervan!

groeten Marleen

Conny's-blog zei

Gezellig even met je mee gekeken, heerlijk plekkie zo zeg..............gr.Conny

Sonnia Vergara zei

¡ Espectacular cuarto de costura¡

Love and Kisses........

marijke's crea zei

Wat ziet het er gezellig knus uit!
Mooi zo met de manden!
groetjes Marijke

The Gingerbread Gem zei

Oh wat mooi daar met die manden en vlaggetjes!

Goedele