maandag 22 oktober 2012

Wat ga ik doen??

Waar heb ik zin in?? Mijn eigen ontwerpen zijn in een ver stadium en ik heb zin om eens een patroon van een ander te volgen. Mmmmm, even kijken of ik nog wat in de kast heb......
.......o ja....dit leuke pakketje heb ik eens jaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden gekregen, ach wie wat bewaart heeft wat................... Patroon lezen (in het Frans!) spelden, knippen, naaien en vullen.....

...........O je ziet het al.....het wordt een beest of zo iets?....................Even kopje thee maken en dan weer verder........

.....openingen sluiten en de poten aan naaien. Gelukkig heb ik een hele lange naald zodat het geen probleem is......even de thee opdrinken......

.............zo dat ziet er leuk uit!! Een lekkere warme sjaal, kerstversiering om z'n oor.....ja wel leuk maar......toch zie ik er wat aan.......
.........yep ik weet het al: hij is te mooi!! Dus even mijn potje bruine mix (water en walnotengrid) en smeren maar!! Beetje hier...... beetje daar..............en dan de oven op 50 graden....

.......lekker warm in de oven dan droogt hij goed. ......wacht ik zal het deurtje open doen....

...........zo beter te zien?? kopje thee maken en drinken en ondertussen staat hij lekker te drogen....

..............en nu staat hij in de kast. Een 'oude' jongen klaar voor de kerst...........
...... hij heeft wel een lief koppie!! Zo, rommel weer opruimen, dit was een leuk werkje. Zo zie je maar hoe heerlijk het is om pakketten/patronen te hebben. Soms liggen ze lang maar op een goede dag ga ik er toch mee aan de slag. Gelukkig heb ik er nog een aantal liggen! Nog een tasje, een huisje, een...............ik ga nog maar eens aan de thee!
Fijne dag!

12 opmerkingen:

marion zei

wat een super rendier. Mogen we hem zaterdag in het echt bewonderen?

Conny's-blog zei

Je bent lekker bezig en je dier is leuk geworden.......gr.Conny

Renee Posthuma zei

wat een droppie en laat de kerst maar komen.......

Vrolijke groetjes Renee.

Lida zei

Gaaf, wat een leukerd is het geworden en jij met je thee! Grijns! Groetjes
Lida

Roos zei

Wat een schatje Els, en die oogjes....!!!
Groetjes Roos

Atelier Ullizee zei

Mooi zeg! Leuk dat hij er vuil nog beter uitziet...

marijke's crea zei

Leuk beest, ja verouderen.... jammer dat hier niets te koop is...
en koffie niet donker genoeg...
Leuk dat je het stap voor stap in wording laat zien, en het resultaat GEWELDIG!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Willy zei

Hij is mooi. Leuk om te zien hoe je dit hebt gemaakt. Groetjes,

ikhebhetzelfgemaakt zei

Geweldig, hij is erg leuk geworden.

Anoniem zei

heel leuk geworden. heeft zeker een lief snuitje.. mmh lekker hè die thee. geniet er maar van.. groetjes uit een zonnig luxemburg. Carla Meysembourg

Sonnia Vergara zei

¡ Precioso perrito¡

Estoy enamorada de él¡

muaccccccc.....with love

decreatieveduizendpoot zei

Wat een schatje.... Zoiets wil je haast elke dag wel krijgen.

groetjes
Jenny