vrijdag 19 oktober 2012

Winter in Blogland 4

En?................is het leuk om te doen?? Ik zie zo hier en daar al dat velen van jullie alle drie de blokken al helemaal klaar hebben. Petje af!! Toch een hele klus en een week heeft maar 7 dagen die elk 'maar' 24 uur hebben.  Mijn dagen zijn in iedergeval altijd al helemaal vol gepland! Vandaag gaan we naar Duitsland, naar The Log Cabin en daarmee zijn we al weer op de helft van de stitchery blokken.
Gelukkig maar dat de blokken ook via de andere dames te downloaden zijn. Wat een problemen zeg. Het ligt aan de instellingen van de computers want sommige hebben er wel en sommige geen last van. Maar waar het nu precies aanligt?? en computers en ik...geen goede match! Geef mij maar naald & draad daar weet ik alles van. Voor het vierde blok: TheLogCabin Fijne dag!

2 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

ai, die is leuk!!!!!!!
O, o wat heb ik er weer zin in

groetjes

Wietske

Wietskes Quilts zei

Els, volgens mij stuur je het verkeerde patroontje mee hoor.
groetjes

Wietske