zaterdag 24 november 2012

Klaar voor....

.........een gezellige dag morgen! De eerste van 3 maal een Freules Country X-Mas party.
Heerlijk dat ik 3 keer mag feesten!
Dit is nu het uitzicht vanuit ons huis. De druppels zijn geen sneeuwvlokken (JAMMER!) maar regen! Het is hier al de hele dag een klein wereldje vanwege de mist.

En omdat het buiten grauw en nat is moeten we het maar in en om het huis gezellig maken. De dennenboom naast de voordeur met de vele lichtjes. Mooi, zo wazig.

Binnen is het al een beetje Kerst en daar horen kaarsjes bij. Het geeft altijd zo'n mooi licht. Ik houd er van. Het Atelier en de buitenboel is al helemaal in kerstsfeer, binnen houden we het nog een beetje rustig tot na de Sinterklaas. Eerst het feest van de Goed Heiligman vieren die gelijk jarig is met kleinzoon Sam. Haha, en niet andersom! Het manneke wordt al weer 4 jaar en vindt zichzelf dus al een 'grote jongen'. Gelijk heeft hij, vind ik, Oma, ook!

Ach, ik word blij van deze lachende dikkerd van ijskoude sneeuw die gelukkig niet kan smelten.

De oven staat aan om het lekkers voor morgen te bakken......wat een heerlijke geuren vullen ons huis.....

.....nog een heerlijk geurkaarsje aangestoken.

Kom op, nog een laatste foto dan. De dennenboom in de bijkeuken met een mand vol appeltjes van oranje.
Ik ben er klaar voor! Tot morgen Freules, rijden jullie voorzichtig??
Fijne dag!

3 opmerkingen:

martine zei

Het ziet er nu al erg gezellig uit, veel plezier morgen.
Groetjes

Rita Janssen zei

Wat een gezellige kerstsfeer al bij jou, een mens krijgt er zin in zo :)
Veel plezier morgen!

Groetjes, rita.

Bizzy Martine zei

Ik ben er ook helemaal klaar voor!!!!
Tot morgen!!!