vrijdag 16 november 2012

Winter in Blogland 8

En tevens laatste deel! Leuk om te lezen dat jullie er veel plezier aan hebben - of nog gaan krijgen want ik lees veel dat het wordt opgeslagen voor later. Wij hebben er ook met heel veel plezier aan gewerkt. Ellie en haar moeder zijn de drijvende kracht achter dit project en ik wil ze dan ook heel erg bedanken. Ik heb het met veel plezier gedaan. Al hoe wel de computer en ik echt geen vriendjes zijn!!
En dit is het laatste blok. Ga naar
En zo kan je quilt er dan uit gaan zien! Zo hier en daar heb ik ze al gezien in hele andere kleuren. LEUK!
Fijne dag!

2 opmerkingen:

decreatieveduizendpoot zei

Hoi hoi

Ik kan helaas het laatste deel niet openen, via welke weg ik het ook probeer. Waarschijnlijk doe ik iets fout of zit het toch ergens in de link? Zou je die eens na willen kijken. alvast mijn hartelijke dank.

De winterquilt is echt gaaf! Dank jullie wel dat jullie dit met ons wilden delen

groetjes
Jenny

decreatieveduizendpoot zei

Hoi hoi

Ik kan helaas het laatste deel niet openen, via welke weg ik het ook probeer. Waarschijnlijk doe ik iets fout of zit het toch ergens in de link? Zou je die eens na willen kijken. alvast mijn hartelijke dank.

De winterquilt is echt gaaf! Dank jullie wel dat jullie dit met ons wilden delen

groetjes
Jenny