donderdag 27 december 2012

Hallo....

......hier ben ik weer! Na een paar heerlijke dagen begint 't gewone leven weer (een beetje dan). Gek toch, ik kijk zo uit naar deze dagen en ben altijd ook weer blij als ze om zijn en ik mijn gewone ritme weer op kan pakken. We hebben gezellige uurtjes met familie doorgebracht. Geen kerstStress!! Wij vieren met ons gezin altijd de kerst op kerstavond. Met lekker eten en wat pakjes. Niet te ingewikkeld: wat vlees op de bakplaat en later, op eerste Kerstdag, alle restjes met wat room er bij opgegeten. Gister zijn we uit eten geweest dus zelfs de afwas ging m'n neus voorbij!! Jippie!! Foto's, nu willen jullie foto's zien. Nou vooruit daar gaan we dan:
....nog even wachten totdat 'onze' tafel klaar was om aan te zitten......zeker geen straf bij een lekker (nep) vuurtje.......

...........voorgerecht....tja....jammer....het was al op voordat ik aan mijn fototoestel dacht....dus dit is het hoofdgerecht dat al halverwege weggesmikkeld was.....

............haha en leren doe ik het niet meer want dit zijn de resten van het dessert......ik kan wel zeggen dat het JAMMIE was!.....

............natuurlijk mag een steekje maken ook tijdens deze dagen niet ontbreken. Mooi de binding om mijn nieuwe quilt gezet......nu nog tegenzomen....label maken en patroon schrijven....o ja....en foto is ook wel handig voor op het patroon....

...........mijn moeder logeerde hier een paar dagen dus zijn we weer een nieuw projectje begonnen....we zijn niet ver gekomen. Veel bezoekjes.....veel spelletjes.....de binding gemaakt.......nieuw ontwerp begonnen......beetje geborduurd......uitgeslapen.....een mens kan maar 1 ding doen...(jammer eigenlijk want ik wil zo veel)

.........hier het nieuwe ontwerp.....m'n vingers kriebelen om er verder mee te gaan.....

............maar eerst naar de post! Alle pakjes voor de Patchwork/Stitcheryclub moeten op de post. Je ziet dat er nog wat postzegels ontbreken...dus werk aan de winkel!! Ik ben benieuwd hoe jullie deze vinden, ik had het al op de les laten zien en de reacties waren enorm leuk!! Het is een lekker bewerkelijk patroon waar vele steekjes in zitten. Geschikt voor het hele jaar.....ga maar piekeren wat het is, de postbezorger komt er aan!
Fijne dag!

6 opmerkingen:

Sonnia Vergara zei

Magnífico fuego¡
La comida exquisita, porque no quedó nada, ja,ja.....

Y las telas de ensueño...

Gracias por compartir..........

Rita Janssen zei

Jullie hebben een fijn rustig feest gehad zo te zien en thuis, gezellig. Wij hebben het ook zo gedaan met de kinderen thuis en ook ik was te laat voor foto's! Alweer plannen gemaakt en ontwerpjes, heerlijk toch!
Ik kijk al uit naar het resultaat.
Groetjes, rita.

Lida zei

Lekkere Kerst geweest dus, geniet van je steekjes, groetjes
Lida

wilma oud zei

Ja, dat ziet er allemaal gezellig uit. Kun je al wat wennen in Zevenbergschenhoek? Mooie stofjes heb je steeds. Een hele fijne jaarwisseling wens ik jou en je geliefden. Groetjes Wilma

Janny Verkuijl Bloem zei

Het pakje ontvangen en moeten aan de slag , mag hij op stal tot het voorjaar of misschien als ik snel ben op stal1 januari, kan de rest iedere dag een maken.

Els zei

Haha Janny,
hopelijk eet hij niet te veel!!