vrijdag 21 december 2012

Help!!

Waar blijven de uren in de maand december?? Hebben jullie iets voorbij zien komen?? Ik ben ze kwijt, zo sta ik op en zo ga ik al weer naar bed!! Deze maand (en de maand is pas 3 weken jong) glijden de uren als zand door m'n vingers. Eerst kwam mijn moeder logeren. Nu we verder uit elkaar wonen komt ze zo nu en dan een paar nachten logeren. Natuurlijk laten we de handjes wapperen.
We gingen aan de slag met een patroon die we kochten in de Elzas: een deurstop. Altijd handig in een oud scheef huis.
Naaien, versieren en vullen. De huizen zijn hetzelfde maar toch iets anders door de details.

Een klos als schoorsteen. Ook deze klos eens gekocht in de Elzas. Nu komt hij goed van pas! Op het patroon is de klos lekker scheef geplakt. Wij vonden dat minder leuk dus heb ik de onderkant een beetje scheef gezaagd waardoor de klos rechter op het dak staat. Ook vond ik de stof te licht en te netjes. Dus maar weer lekker ingespoten met wat koffie en het is nu een oud huisje geworden. Ik ben tevree!

Toen een dagje uit met m'n vriendinnen. Lekker koffie drinken, lunchen en een breiworkshop in Delft gedaan. Ondertussen slurpten we wel 2 potten thee leeg. Daarna nog de voorraad geurkaarsen aangevuld en tot slot een heerlijk diner in Den Haag. Moe maar voldaan in het donker weer terug.

Rechts vooraan is de kleur die ik heb gekozen. Het is een lekkere col geworden voor bij mijn zwarte jas. Nu nog de draadjes afhechten en een mooie speld zoeken.

Ondertussen staan de lessen voor april in Nantes op de beurs Pour L'Amour du Fil weer op de site. Het tasje is klaar, nu de pakketten nog. Ik heb er nu al zin in!!
Heb ik mijn webwinkel en site weer bijgewerkt, staan de nieuwe lessen er op, nieuwe patronen (waaronder de nieuwe Mystery) en is de agenda weer compleet.

En ondertussen is ook het nieuwste ontwerp voor de Stitchery club klaar. Hier wordt druk gewerkt aan de patronen en de pakketten. Het is een snoepie geworden!!
En verder?? Verder maken we ons klaar voor de komende feestdagen.
Rest mij nog jullie heel hartelijk te bedanken voor de leuke mails en reacties die ik regelmatig in mijn mailbox vind. Ik wens jullie een enorm goed 2013 toe met veel liefde en steekjes dan komt alles goed (toch?).
Fijne tijd!

8 opmerkingen:

marijke's crea zei

Ook jij fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013!
groetjes van Marijke

martine zei

Hele fijne dagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar.

Groetjes

Johanna Faber zei

Vanuit Zweden, wensen wij jou en je familie hele fijne kerstdagen toe, en een heel gelukkig 2013 met veel liefde geluk, en vooral gezondheid, en veel handwerkplezier, volgend jaar dat we samen mogen delen
Liefs Joke en Angus

Rita Janssen zei

Ook voor jullie fijne feestdagen met de familie! Geniet ervan, ga ik ook doen! Je hebt een supermooie deurstop gemaakt, ook de wol heeft mooie kleuren voor je sjaal :)
Groetjes, rita.

Anoniem zei

Els, ik zie niets van jou op de site van Quiltmania? Allemaal andere lesgevers, maar geen BOBBIN? Wat doe ik verkeerd? Help me please!
Josine

Ann verstreken zei

Ooh wat zijn die huisjes mooi!
Ik ben al zo benieuwd wat er in het nieuwe pakketje gaat zitten dat je aan het klaar maken bent om op te sturen...
Fijne feestdagen,
Groetjes,
Ann
X

Daniëlle zei

Laat ik hier nou dezelfde bol in huis hebben, al wel 4 keer uitgehaald, zag bij Liez het resultaat van jullie workshop, gaaf joh! Nieuw jaar, nieuwe kansen hihi. Jij ook mooie Kerstdagen en een gezond 2013 met veel inspiratie! liefs, Daniëlle

Carlien zei

Wat een leuk einde maak je weer aan dit jaar.Wij hopen al het goeds voor jou Arie en Familie. En wie weet tot snel. Groetjes Carla E.