dinsdag 4 december 2012

kapstokken...ramen....

..........ik ben er dol op. Menig oud kapstokje hangt in de kamer, slaapkamer, natuurlijk in de bijkeuken, in de gang......en dan wil ik er nog wel 1 erbij in de keuken, slaapkamer......badkamer zou ook nog kunnen! En dan ben ik ook nog dol (zeg maar heeeeeeeeeeel erg dol) op oude ramen. Raar trekje eigenlijk. Jaren geleden vonden we een mooi oud raam in Zweden, hup in de camper en mee naar huis. Dat was het begin en ik heb er inmiddels 4! Niet dat ik steeds geen leuke meer zie maar ja..... Deze keer ben ik dus aan de slag gegaan met m'n oude raam.

...................wat mos om op de aarde te leggen...................

............een paar potjes vullen met wat witte druifjes................

.................m'n schaar en een mooie klos touw (nog een gekke 'verslaving', mooie touwtjes)........

.............m'n oude raam en.....tata! Wat staat het gezellig! Wacht.......even verder decoreren want het is nog een beetje kaal zo......

..............mmmmmm is al beter zo, die leuke boom met bellen heb ik al jaren en verveelt nog steeds niet.....

...oude bakblikjes...........kaarsje..........ja zo ben ik tevree. Dit alles staat voor m'n keukenraam. Nog even dichterbij bekijken?
...........achter het sneeuwmannetje zit een speld zodat ik hem ook wel eens op m'n trui kan dragen.......

...........nu heb ik nog een paar van die leuke potjes over om een kaarsje in te doen. Misschien dat ik nog wat sneeuw op de vensterbank ga strooien.
Dit jaargetijde is echt 'mijn' tijd. Heerlijk toen er sneeuwvlokken vielen, ik krijg er enorm veel energie van!
Fijne dag!

12 opmerkingen:

Sonnia Vergara zei

¡ Preciosas esas ventanas arregladas con supongo que Narcisos.

Ya tenemos el espíritu de la Navidad en nuestras casas.......¡
Muy bonito........

Kissesssssssss........

ikhebhetzelfgemaakt zei

Wat ziet dit er gezellig uit, laat de sneeuw inderdaad maar komen.

quiltlodge gerda zei

Wat zal jij met PLEZIER in de keuken staan! Helaas hier nog geen sneeuw gezien.

Rita Janssen zei

Wat een leuk idee om die bloempotjes zo op te hangen! En dan al die andere mooie versieringen erbij, een echt gezellig sfeervol hoekje Els, prima gedaan!
Groetjes, rita.

Minimoek zei

Wat ziet dat er heerlijk knus uit!!

Berbel zei

Heel mooi gedecoreerd,
groetjes Berbel

Patricia zei

Wat een leuk idee, ziet er gezellig uit!
Groetjes Patricia

josé zei

Echt Els ziet geweldig leuk uit.

Genieten maar!!

Lita zei

helemaal mijn smaak,ben er ook alweer druk mee,groetjes Lita

Anoniem zei

Hoi Els,
Wat een ontzettend leuk idee weer! Ik ben ook gek op deze tijd van het jaar.
Ik vind je blog erg inspirerend en ik volg hem met veel plezier.
Mede daarom ben ik ook een blog begonnen. Misschien vindt je het ook leuk om ook eens op mijn blog te kijken. Hij is te vinden onder www.naaidooz.nl.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Femke van der Heide

Saskia zei

Ziet er heel erg gezellig uit.
Groetjes Saskia

Roos zei

Het ziet er weer helemaal "top" uit.
Groetjes Roos