maandag 31 december 2012

Laatste dag.....

.......van het jaar.
De flappen en de bollen staan klaar. Het is traditie dat ik op oudejaarsochtend (in mijn duster!) begin met bakken. Lekker smullen, nog een beetje poedersuiker....HEERLIJK!

Maar voor ons bezoek komt ga ik eerst nog even een paar steekjes maken aan een nieuw ontwerp. Gister de tekening gemaakt, stoffen gezocht en gesneden. Heerlijk even achter de naaimachine zitten. Goh daar knap ik altijd zo van op!!

En voor ieder die niet weet waar aan te beginnen: sneeuw gaan we (denk ik) niet meer krijgen dus moeten we sneeuwmannen van stof maken, haha! Helemaal mijn ding!! Deze gluren door het raampje, zo lijkt 't. Op de bomen heb ik sterren genaaid en roestige belletjes. (patroon verkrijgbaar in de webwinkel, klik op www.bobbin.nl )

Kijk, hier zijn ze. Je kunt ze bij het patroon erbij bestellen. Maar....de sterrentjes zijn ook leuk van geel vilt en de belletjes kunnen net zo leuk kleine (rode) knoopjes zijn, of rondjes van vilt. Of appliceer vogel(s) in en om de bomen. Ach ik ga maar stoppen, ik draaf weer door!
Ik wens iedereen een heel goed 2013 met veel handwerkplezier. Ik wil ook iedereen bedanken voor de leuke reacties op dit blog, Facebook en de mail of de postbode! We gaan er weer een leuk jaar van maken. Om te beginnen de Mysterie: Scraps from the Heart en.......maar dat komt later. Ik ga de bollen en de flappen proberen!
Fijne dag!

14 opmerkingen:

Evy en Petra zei

Hoi Els,

Alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst en alle geluk, gezondheid en uiteraard heel veel steekjes voor 2013!

Groetjes,
Evy en Petra

Patricia zei

Fijne jaarwisseling en een creatief en gezond 2013
tot volgend jaar!
Groetjes Patricia

Lida zei

Jij ook een fijne jaarwisseling en een gezond, gezellig en creatief 2013 gewenst,
groetjes,
Lida

martine zei

Een fijne oudejaarsavond, en een gelukkig, gezond en creatief 2013 gewenst
Groetjes

Johanna Faber zei

Wij: Angus , Simba en ik, willen jullie alvast, een heel goed uiteinden toewensen van 2012 en voor 2013 veel liefde, gezondheid en geluk en veel handwerkplezier, en dat we veel van elkaar mogen leren en genieten van al het moois wat op de blogjes komt.

Mary Carmen V.P. zei

Feliz año 2013

Anoniem zei

Gelukkig 2013 toegewenst!

Corrie trommel

Conny's-blog zei

Ook een gezond en goed 2013 Els....................liefs.Conny

pc sam zei

Dit jaar zal geweldig zijn voor u en de uwen, gevuld met kleine vreugden te delen, om te geven en vriendschappen om gezond te blijven. Lappendeken van ideeën, projecten te overstromen, de tijd te bereiken .... Gelukkig Nieuwjaar!

Marijke zei

GELUKKIG NIEUWJAAR!
groetjes van Marijke

Supergoof zei

Heel veel GELUK in 2013!!
:o)

Anoniem zei

De beste wensen voor een goed, gezond 2013

Rita Janssen zei

Ook voor jou een fijn nieuw creatief jaar! De sneeuwmannen zijn ongelooflijk mooi, dat heb je weer fijn gedaan.
Groetjes, rita.

The Gingerbread Gem zei

Beste wensen! En ik weet pas sinds gisteren dat Nederland een oliebollenavond heeft. Leuk!!

Goedele