donderdag 13 december 2012

Voorpret...

.....voor morgen. Morgen ochtend gaan we weer gezellig QuiltKwebbelen met een volle bak dames. Gezellig! Even een ieniemiene kijkje??
Een leuk werkje dat waarschijnlijk wel helemaal klaar zal zijn. Tenminste als we niet te veel kwebbelen, hihi.

En dan de middag, in de middag gaan we weer aan de slag met een nieuwe miniQuilt. Natuurlijk! Sneeuwmannen!! Wat anders!! Het is nu helemaal ZO mijn jaargetijde. Eerlijk is eerlijk, ik moet wel zeggen: lekker naast de kachel! Ondertussen raakt het huis zo langzamerhand in Kerstsfeer. Voor het eerst hebben we eens een boom van 2 meter hoog. In ons vorige huis paste dat niet echt lekker, stond veel te veel in de weg. Nu kon het wel en hebben we hem vol gehangen met country versieringen, wacht ik laat wat zien:
....natuurlijk sneeuwmannetjes, deze heb ik jaren geleden al eens gemaakt...

.....en dan deze leuke ster, gekocht op de Kerst Fair in Gent. Ik heb deze ook in hartvorm.

.....een leuk huisje....

.......een gezellige sneeuwman als bal.....

.....nog een leukerdje die ik al jaren heb......een foto van de boom lukte niet zo lekker. Eigenlijk moet ik dat vanavond doen als het donker is.
Zo, nu is het tijd voor een kopje thee met wat lekkers (schuimpjes in de vorm van een kerstkransje....ik kan me er misselijk aan eten!!) en wat steekjes. En ik ga nog wat steekjes doen aan mijn quilt, een borduurwerk of een haakwerkje. Mmmm
fijne dag!

5 opmerkingen:

Sonnia Vergara zei

¡ Preciosos detalles para adornar el árbol de navidad.......

¡ Me encantan¡

Gracias por compartir estas bellezas....

Love and kisses....muaccccccc

wilma oud zei

Els wat leuk al die country dingen in je boom en 2 meter!!!!! Heerlijk als je dat in je huis kunt hebben en dan kun je er ook lekker veel in hangen. Veel plezier met de dames. Groetjes Wilma

quiltlodge gerda zei

Leuk! Ik heb ook en kerstboom waar heel veel country dingetjes in hangen. Al jaren met slechts een paar ballen. Alleen voor de kleindochtertjes koop ik ieder jaar een hele mooie, liefst beetje apárte bal. Als ze over een heleboel jaar zelf een boom in hun eigen kamer/ huis neerzetten mogen ze hun ballen bij mij komen ophalen. Er komen dus wel ieder jaar een paar ballen bij sinds vier jaar. Maar leuke traditie toch?

Rita Janssen zei

Nog een leuk idee, een sneeuwmannenboom, ik had jaren geleden een berenboom, vol kerstbeertjes, mijn kinderen vonden het kinderachtig, daar was ik toch al te oud voor!! Ik verzamel namelijk al jaren beertjes:)
Groetjes, rita.

The Gingerbread Gem zei

Prachtige spulletjes, helemaal 'country primitive' :-).

Goedele