dinsdag 15 januari 2013

De echte!!

Eindelijk!! We konden net een ECHTE maken! Kleindochter Nikki is hier dus we zijn aan de slag gegaan. Het is echt GEEN plaksneeuw dus eigelijk is het een klont met een hoed! Maakt voor de kleine meid van 2 1/2 jaar niets uit. Zij vindt hem mooi en Oma ook!!
Toen ik opstond was dit het uitzicht!


De dennenboom die eerst binnen stond met al z'n country versieringen staat nu buiten met zijn takken zwaar van de sneeuw. PRACHTIG!!

Nog even een sfeerplaatje. Zucht, ik zit nu wel lekker binnen te spelen met de kleindochter. We spelen met de poppen, lezen voor en kijken regelmatig naar buiten of er nog sneeuw valt. Wij komen zo de dag wel door!
Fijne dag en kijk uit wanneer je nog naar buiten moet!

8 opmerkingen:

Lida zei

Heb heerlijk gewandeld en kwam allemaal Oma's tegen met kleinkinderen op de slee! Dus gewoon lekker naar buiten en genieten! Ziet er ook bij jou prachtig uit!
Groetjes
Lida

Sonnia Vergara zei

¡ Madre mía¡ Que preciosidad de nieve¡

Que paisajes tan lindos¡

muacccccccccccc

Ieke zei

Lekker he, die sneeuw! Ik wil ook wel een sneeuwpop bouwen morgen...

Carlien. zei

Heerlijk he Els.Sneeuw blijft leuk.
Groeten Carla E.

Saskia zei

Ik vind hem heel mooi, de sneeuwpop.
Groetjes Saskia

Rita Janssen zei

Leuk hé, weer sneeuwmannen maken met je kleinkinderen! Maar als je erdoor moet is het wel supergevaarlijk!
Groetjes, rita.

quiltlodge gerda zei

Oooh wauw jullie boffen; hieruit helemaal NIETS!
En dan ook nog zo lekker knus met je kleindochtertje ...... Heeeeeerlijk. Genieten hè.

quiltlodge gerda zei

Ik bedoel: hier LIGT helemaal niets.