vrijdag 4 januari 2013

Een leuk vooruitzicht....

...............binnenkort beginnen we weer met de lessen in 't Atelier. We starten op maandagmiddag 14 januari met de Mysterie: Scraps from the Heart. Meedoen kan nog altijd! En weet je: heb je niet genoeg scraps of werk je liever met stofjes die voor je uitgezocht zijn? Ga dan naar www.minewood.nl of www.stitchcottage.nl of www.dequiltsteek.nl of www.quiltshop.nl Al deze winkels bieden de Mysterie aan compleet met hun keuze stof. Leuk toch?? Gewoon even informeren.
De ochtend besteden we aan een nieuwe QuiltKwebbel. Zeg nou zelf? Wat is er leuker op de maandagochtend dan met naald en draad te werken?? Mijn moeder deed de was altijd op maandag. De hele keuken en badkamer in rep en roer en wassen maar. En wij? Bij ons is het atelier in rep en roer! Alle lapjes door onze handen, ijverig steekjes maken en naar huis gaan met een gezellig werkstukje. Ik weet wel wat te kiezen! Opgeven kan nog altijd. De kosten zijn 15 euro en daar zit ook het materiaal en de koffie/thee bij. O ja, zonder koek is het slecht de week beginnen! Foto's kan ik niet laten zien want op beide lessen zien je op de les zelf pas wat het gaat worden. Een heerlijke Surprise dus!
Fijne dag!

1 opmerking:

Leonie zei

Ik heb 'm besteld hoor. Lijkt me vooral leuk om met zoveel technieken te werken.