maandag 28 januari 2013

Mijn winkel is open!

Jaja, het is eindelijk zo ver!! Eerst was het een geschikt pand zoeken, het moest echt wel de juiste sfeer hebben. Na lang zoeken heb ik toch iets gevonden. We kwamen al snel de prijs overeen en ik kreeg de sleutel!
Tatatata!! Dit is het dan. Een oud pandje uit de jaren '30. Nog een beetje poetsen aan de buitenkant...of niet.....
Het heeft zelfs een dakterras! Wat een geluksvogel ben ik toch. De eerste quilt hangt er al. Nog even de kerstboom wegwerken.... Kom we gaan naar binnen....
......en zie hier mijn winkel. Met lesruimte en zelfs een voorraad kelder!!
....de lesruimte moet nog een beetje verder aangekleed worden maar de machines staan al op tafel.
............en dit is het winkel deel. De kast staat al vol rollen stof.....

............de toonbank.....we hebben een leuke collectie scharen.......garens......
............in de kelder liggen de rollen tussenvulling en de nieuwe rollen stof, zo van de groothandel vandaan....

............en we hebben zelfs een stukje tuin...........heerlijk om een kopje koffie te drinken wanneer er even geen klanten zijn. De winkel is alleen open op afspraak.
Fijne dag!

29 opmerkingen:

Annelies zei

Wat ontzettend leuk !!!

Supergoof zei

Wat een SCHAT van een winkel!!
Effe een verkleintoverspreukje opduikelen, dan stap ik naar binnen!
;o)

Marijke zei

Lief winkeltje!
groetjes van Marijke

conny's quilts zei

Wat een heerlijk winkeltje! Prachtig gemaakt.

Bizzy Martine zei

Oh wat schattig!!!!!

martine zei

Wat een leuk winkeltje heb je geopend :-)

wilma oud zei

Els wat leuk. Heb je weer prachtig voor elkaar gekregen. Wat ben je toch een bezige bij. Groetjes Wilma

Merel zei

Geweldig wat heb je dat leuk gedaan! En aandacht voor allerlei details. Krijg je nu ook zin in een grotere winkel nu dit zo goed gelukt is;? Jij hoeft iedergeval niet ver te lopen als je iets nodig hebt;!
mijn complimenten

Anoniem zei

Een en al gezelligheid.Zo komen de klanten vanzelf.Groetjes Carla E.

verbreea zei

wat ziet dat er gezellig uit, leuke details, volgens mij is aan alles gedacht.
Groetjes ada

Janien zei

Geweldig! Wat een mooie winkel.

marion zei

wat een hele gave winkel..daar kom je vast graag

Heleni zei

Zou in 't echt ook leuk zijn Els.
Het ziet er helemaal super uit.

Trouwens, in het echt heb ik ook een quiltwinkel gehad en ook jouw patronen verkocht....

gr.Heleni

Rita Janssen zei

Abracadabra, jij tovert een winkeltje tevoorschijn en laat ons zomaar binnenkijken in dit leuke pand! Ongelooflijk hoe mooi en tof je het allemaal hebt ingericht! Ik zou er graag op bezoek komen, misschien als kabouter????
Groetjes, rita.

FLR zei

Wat vreselijk LEUK! Kun je iedere dag even naar de winkel om lapjes te snuffelen ;-)
groetjes,
Francisca

mieke zei

Dat ziet er hartstikke leuk uit. grtjs Mieke

Minimoek zei

O,wat leuk als ik dit zie bedenk ik mij dat ik nodig weer eens wat aan mijn eigen poppenhuizen zou moeten doen ;-)

Chris zei

Ontzettend leuk! Wat een sfeertje in je winkel. Ik zou daar wel een workshop willen volgen hoor!

bianca zei

Wat ziet het er beeldig uit wie weet kommer er misschien nog wel klanten.

betty prins zei

Wat schattig, veel succes met je winkeltje!!

Miny zei

Erg leuk, succes met je winkeltje.

Groeten Miny

feltfree på Åsly zei

Wat leuk zeg.

quilting Jeannet zei

S*C*H*A*T*T*I*G!!!!

carina zei

Ik dacht even he wat is dat..... Efffe goed kijken.... Ooooohhh dombo ben ik toch heel leuk je winkel:)

Lida zei

Gave winkel, vind jij het ook zulk heerlijk speelgoed, ik geniet er iedere dag van! Groetjes
Lida

Anoniem zei

een heel mooi winkeltje is dat zeg. veel plezier ermee. je hebt hele leuke, goede ideen. ga zo verder ;-)
Carla Meysembourg

Anoniem zei

Ontzettend leuk!!!
Ik wil het al jaren ook zoiets maken.
Ga zo door met leuke ideeen bedenken!
Ik geniet er van.
Groetjes Linda

Elza zei

Enige winkel en nu lekker verder opleuken.

Letty zei

WOW Els wat schattig!!!!