maandag 21 januari 2013

Mister Cool!

Genieten jullie ook zo van de sneeuw?? Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik er niet op uit hoef en dus makkelijk praten heb.
Kijk mijn voetstappen en die van de vogeltjes!
Even een nieuw ontwerp in de webshop! Mister Cool. En sneeuwman met in zijn hoed een waxinelichtje.

Waar zak ik hem neerzetten? Hier op de vensterbank...

....in de kast....het waxinelichtje heb ik bruin gemaakt. Ik heb van die goedkope gekocht die je bij Blokker, Xenos of Action kan vinden. Vervolgend ingespoten met lijmspray en bestoven met kaneel! Ruikt nog lekker ook.

Op de vensterbank in de keuken......
...........op het plankje in de keuken....eigenlijk moet ik er nog een paar bij gaan maken. Het patroon staat in de webshop en het is ook mogelijk er een kit bij te kopen. Daar zit de stof, wolvilt, roesige bel, labeltje en knopen in. Makkelijk, zo kan de postbode het pakket brengen en hoef je de deur niet uit. Ik ga nog maar eens verder met het klaarmaken van de verzending van de eerste aflevering voor de Mysterie: Scraps from the Heart

Eerst eens de adressen geprint, leve de Dymo writer!! En o,o weet je dat dit dus ook lekker in de knoop kan raken?? Ja nu weet ik het ook en heb ik lekker zitten klungelen, de volgende keer pak ik het anders aan! Ach, ik kan me ook beter bezig houden met naald en draad.

Zo, nog de postzegels er op en ze staan klaar voor de postbode. Wil je nog meedoen dan kan dat hoor. Wil je liever het patroon met stof kijk dan bij de volgende winkels:
Zij doen ook mee en geven bij het patroon hun eigen keuze stof. LEUK!
Fijne dag en kijk uit wanneer je naar buiten gaat!!

2 opmerkingen:

Rita Janssen zei

Een hele leuke mister Cool! En ja, ook ik geniet van de sneeuw.
Groetjes, rita.

Jasmijn zei

Leuk hoor die mister Cool!
En toch heerlijk als je met dit weer rondom huis kan blijven.
Groetjes van ons allemaal