donderdag 10 januari 2013

Nieuwe agenda...

...nou ja, al weer 10 dagen oud natuurlijk. Dit is de agenda van Quiltmania met mijn ontwerp op de achterkant. Leuk om dit jaar deze te gaan gebruiken. Wacht...


....zo zie je het beter! Leuke agenda, handig formaat.

Ik zit hier helemaal te glimmen. Wat een sof hier bij Blogger omdat de foto's niet meer op de vertrouwde manier waren te plaatsen. En ik, juffie ongeduld, liet jullie hierdoor lelijk in de steek! Maar vandaag heb ik eens eventjes mijn schouders geschud, even op hier en daar de oplossingen gelezen, toen aan het proberen gegaan. Na een flinke tijd (en dat is met de computer bij mij al snel) lukte het niet en was ik het HELEMAAL zat! Op weg naar de schuur om een hamer te halen voor mijn toetsenbord (niet verstandig Els) bedacht ik dat ik de andere oplossing die beschreven was ook nog wel kon proberen. Jullie zien hier het resultaat! Jippie!!! Vandaar dat ik hier nu lekker zit te glimmen. En als beloning ga ik maar eens fijn aan de slag met mijn lapjes!
Fijne dag!

4 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Had ik al lang gezien!!! hij is elke dag in mijn gezelschap en onthoudt alles voor mij ;-)
Grtjs, Martine

Annelies zei

Als je Google Chrome installeert gaat het vast weer goed.
Leuke agenda en bekend, want ik gebruik hem met veel plezier !

Rita Janssen zei

Geweldig hé, ik heb hetzelfde probleem en heb ook vandaag na het lezen op het forum de oplossing gevonden! Een mens is helemaal verloren zonder zijn blog :) Ben blij wat we allebei terug zijn!
En je mag trots zijn op die agenda, niet iedereen zijn werkje wordt daarop gepubliceerd.
Groetjes, rita.

Lida zei

Wat een leuk compliment om jouw creatie op de agenda te zien staan! Groetjes
Lida