maandag 11 februari 2013

Het Atelier....

.........is nu helemaal naar mijn wens! De laatste plank is bovenop de kast gegaan
en o,o,o, wat geeft dat een rustiger aanblik!!
En nu heb ik NOG meer plaats om mijn spulletjes neer te zetten. Mmmm nog maar een
paar mandjes ergens 'scoren'. Er kwam nog een mand uit de berging en kijk...

....een mooi 'nestje' voor de Drie Dames Hen. Een bedje van stro en volgens
 mij zitten ze de hele dag te kletsen.
Aan de andere kant van het Atelier heeft Arie een mooi wandje van steiger hout gemaakt.

Hier kan ik mijn nieuwe ontwerpen mooi op fotograferen. Oei de lettertjes van
Summer hebben een beetje zijwind gehad, straks even goed hangen.
Hier buiten waait het weer flink en valt er zo nu en dan een vlok sneeuw.
Prachtig weer om binnen te 'rommelen' met naald en draad!
Fijne dag!

6 opmerkingen:

Lida zei

Wat een gezellige ruimte is het geworden en aan planken hebben we nooit genoeg! Groetjes
lida

josé zei

Els wat ziet dit er gezellig uit.Een super ruimte in je nieuwe huis.


Planken komen wij altijd te kort.

quilting Jeannet zei

schattig weer, en dat steigerhout wordt geloof ik wel overal voor gebruikt, lief schaapje!

Rita Janssen zei

Je atelier ziet er weer knap uit en dat houten wandje om je ontwerpen op te fotograferen is geweldig! En die kippen dan, die zitten daar zo gezellig...
Groetjes, rita.

quiltlodge gerda zei

Wat heerlijk voor je zo'n gezellig atelier. Die Arie van je moet je koesteren. Zag net ook nog even de kaarten van Mano uit Frankrijk > enig!!!

Merel zei

Wat een fijne ruimte. De dames kip zitten daar ook goed. Zo leuk! En kijk uit hoor want die plank staat zo vol en dan moet er weer een plank boven ;)