donderdag 14 februari 2013

Miniclub

De club gaat weer van start! De enveloppen met inhoud liggen al klaar voor de clubleden.
En dit gaat de eerste worden: 'Town on Wheels'. Heerlijk al je blauwe en beige scraps opzoeken en aan de slag. Al hoe wel.....in rood lijkt zij me ook leuk! En wat te denken van allerlei kleuren of juist in de 'Hollandse' stofjes......kom Els, je draaft weer door.

Even een detail, kijk die knoopjes....ik ben er dol op. Heb je geen knopendoos?? Hang dan eens een briefje bij het plaatselijke bejaardenhuis. Wedden dat je vele blikjes en doosjes krijgt met mooie oude knoopjes! Ik heb de applicatie op de machine gedaan omdat ik nu eenmaal dol ben op mijn naaimachine. Heerlijk vind ik het om er achter te zitten, ik ontspan dan. Vanaf mijn 12de jaar zit ik al achter de naaimachine. Eerst achter een trap en later met snoertje. Mijn moeder en Oma zitten/zaten ook altijd te naaien. Mijn zus is ook besmet met het naaivirus en van de 2 dochters heeft er 1 ook leut in om met naald en draad aan de gang te gaan.
Bij het patroon zit ook een leuk patroon, speciaal in de sfeer van het quiltje, voor een label. Goed bewaren want neem er eens een deel van of combineer eens patroontjes en je heb weer een heel nieuw label.
Meedoen kan: geef je op via de webshop
Fijne dag!

5 opmerkingen:

Sonnia Vergara zei

¡ Precioso trabajo..........

Felicidades¡ muacccccc

Rita Janssen zei

Dat ziet er weer prachtig uit Els! Een echt leuk quiltje met die knoopjes onder de huisjes. Helemaal in jouw stijl :)
Groetjes, rita.

Merel zei

Wat een leuk quiltje. Met mijn knopendoos kun je wel 100 van die quiltjes maken. Maar die quiltjes laat ik lekker over aan jou. Ik vind dat maar moeilijk met al die kleine stukjes. Knap hoor!

Jessica zei

Dit mooie quiltje ga ik ook maken. Alhoewel ik geen kaas heb gegeten van de kleurcombi's. Ik ga ze maken van lappen die ik nu al in huis heb. En dit zullen geen quiltlapjes zijn. Het is dan ook jaren geleden dat ik heb gequilt.

Ik ben benieuwd wat anderen ervan maken.
Groet, Jessica

Jessica zei

Dit mooie quiltje ga ik ook maken. Alhoewel ik geen kaas heb gegeten van de kleurcombi's. Ik ga ze maken van lappen die ik nu al in huis heb. En dit zullen geen quiltlapjes zijn. Het is dan ook jaren geleden dat ik heb gequilt.

Ik ben benieuwd wat anderen ervan maken.
Groet, Jessica