woensdag 20 februari 2013

Simply Vintage nr 6

Hij is weer uit!! De Simply Vintage nummer 6 is net binnengekomen. Wat een gezellig blad deze keer weer. Lekker vol met voorjaarsspulletjes. Enne.....mijn patroontje staat er ook in!
Mrs Chicken! Een leuk patroontje voor het voorjaar. Het blijft bijzonder je eigen naam zo in het blad te zien staan!

En zo ziet het er uit. De dames van de QuiltKwebbels herkennen het wel. Zij hebben het ook gemaakt. Een gezellig soort tasje waar een klein glas in kan voor wat bloemen of gebruik het om je naaigerei in te bewaren of hang het gewoon gezellig aan een deurknop van de kast of lade. Mogelijkheden genoeg.

En ja, er is ook een kit van te bestellen. met precies de stoffen die ik ook heb gebruikt. Knopen zoekje in je knopenbakje en hopla weer een gezellig werkstukje!

Komende vrijdag is er weer een QuiltKwebbel ochtend. Gezellige uurtjes kwebbelen en naaien. De ochtenden beginnen om 9.30 uur en duren tot 12.00 uur. De kosten zijn 15 euro inclusief het materiaal. En wat gaan we maken? Tja, dat blijft altijd een geheimpje!! Er is nog plaats dus wanneer je tijd en zin hebt mail me dan: els@bobbin.nl En misschien staat dit onderwerpje wel over een paar maanden in de Simply Vintage!
Fijne dag!

2 opmerkingen:

Rita Janssen zei

Spijtig dat je zo ver woont Els, want anders kwam ik heel graag naar de kwebbelochtenden :) Lijkt me leuk en gezellig en je gaat met iets moois naar huis telkens.
Groetjes, rita.
Proficiat met je publicatie, altijd fijn om jezelf en je ontwerp in een boekje te zien staan.

Lida zei

Leuk blad weer en een enig patroontje! Groetjes
Lida