woensdag 27 maart 2013

Beu!!

Was m'n vorige bericht nog vol goede moed: Op naar de Lente! inmiddels is wel gebleken dat het kouder is dan ooit. Vorig jaar om deze tijd waren we bezig met de verhuizing. Niet dat het heel warm was maar alle deuren stonden open en we zaten steeds buiten in de zon met de hele club klussers onze koffie te drinken. Maar goed, ik ga niet zeuren.............vorige week flink bezig geweest met de deuren te schuren en alle (voor ons verkeerde) stof naar buiten gejaagd. Toen een heerlijke (al snotterige) avond in het Oude Luxor met de twee Belgische mannen Kommil Foo.
Prachtige humor............ mooie muziek.....een aanrader.
De volgende dag lag ik plat met koorts. En dan ploef is de week om. Snotterig, lamlendig en energieloos. Maar vanmorgen stond ik op en hopla! De energie voel ik al weer terug komen. Maar wat wil je:
....de zon piept al lekker door de ramen....(ik kijk maar niet naar de temperaturen) de kachel maakt het huis lekker warm...

..........deze (bijna)geurende rakkers doen hun best ons het lentegevoel te geven........en dat lukt!!
Het breien aan een zomervestje gaat eindelijk de goede kant op! De wol is inmiddels bijna versleten van het uithalen, maar nu ben ik dan toch op de goede weg. Een vestje voor Nikki gaat het worden. Het breit lastig maar het gaat wel leuk worden. Eindelijk is het rugpand klaar en naar mijn zin.

Tussen al dat geproest en gesnif heb ik toch kans gezien wat aan mijn StitcheryClub te doen. Het is klaar......het is naar mijn zin.......en het is superleuk geworden......Vandaag de foto maken en het patroon schrijven.  Fijne zonnige dag!!

6 opmerkingen:

Marina zei

Het is bij mij net hetzelfde! en net naar het weerbericht geluisterd, klinkt niet veelbelovend voor de komende dagen qua temperatuur en de zon zal het ook laten afweten :(, hopelijk hebben we een fantastiche zomer!! Ben al benieuwd naar de volgende aflevering van de club
lieve groet,
Marina

Rita Janssen zei

Nou Els, een mens zou voor minder ziek worden met dat stomme weer!
Kommil Foo kennen we hier in België heel goed, toffe mannen :)
En je vestje is prachtig!!!
Ook je stitchery komt goed hoor...
Groetjes, rita.

verbreea zei

Fijn dat het weer wat beter gaat, wat een narigheid he deze winter.
Mooi vestje, ziet er niet gemakkelijk uit.
Fijne paasdagen, groetjes ada

quilting Jeannet zei

Maar Els....ik meen me te herinneren dat jij toch zo DOL bent op de winter?? Het kan jou toch niet lang genoeg duren?........

Merel zei

Dat wordt een prachtig vestje! Knap hoor

Annelein zei

Wat een leuk lief vestje wordt dat... vast voor een leuk lief meisje...*Ü*...