zondag 3 maart 2013

Hee Els...

.....doe je nog wel eens iets anders dan patchwork??? Ja NATUURLIJK!!! Elke vrij momentje.....tijdens het koffie drinken......thee drinken.......een half uurtje na de lunch of voor het diner (nou ja, wat ik maak heet meer 'warm eten').....'s avonds tussen de TV programma's die ik wil kijken.....of tijdens de programma's die ik kijk.
Het jurkje voor Nikki....het voorpandje is gebreid en het opmazen is begonnen. Het is een leuk werkje. De katoenen draad waarvan het gemaakt wordt is best wel dik. Ik denk dat het ook wel lekker draagt wanneer er een shirtje onder gaat. Dus kan ze het al snel aan! (denk ik...hoop ik...)
En dan naast mijn stoel een mandje met wat bolletjes die nog verwerkt moeten worden.....en nog een breiwerkje van een restje katoen waarvan ik dan weer een lapje brei voor op het aanrecht.....mmmmm.....kan het soms nog gekker???

Een borduurwerkje dat pas klaar is. In plaats van in te lijsten heeft mijn Arie een plankje gezaagd.....ik het weer ingesmeerd met was en kaneel....mmm dat ruikt heerlijk!......en toen het borduurtje er met spijkers op vast gemaakt. Lekker sfeertje toch?

Het volgende borduurtje......foto beetje mislukt.....maar het is een zomerswerkje van BlackBirdDesigns.

O ja....het volgende haakwerkje ligt ook al klaar. Is dit geen lollig vestje om te maken en te dragen? Fijn aan de slag met haakpen nummer 6. Lekker luchtig dus....misschien zo meteen eens een beginnetje maken om te zien hoe het wordt...
En nog wat bolletjes voor een super leuk vestje voor Nikki. Neenee...ik sla Sam echt niet over....hij heeft net z'n trui gekregen om te dragen. Een lekkere stoere jongenstrui van donker grijze wol.

En verder....verder geniet ik van deze mooie roosjes die we van vrienden hebben gekregen. Het waren 2 dikke bossen dus het huis staat vol met vaasjes bloemen. Dat vind ik toch altijd zo'n luxe gevoel! Ik heb zelfs een vaasje op de slaapkamer en op het toilet gezet! Veel leuker om vele kleine vaasjes te vullen dan 2 grote. Zo, jullie snappen nu mijn 'probleem' wel: waar ga ik me vandaag mee bezig houden?? (enne...hihi....dat zal wel zijn met het afhalen van behang op de overloop boven...)
Fijne dag!

5 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Goed bezig! Je zult je zeker niet vervelen deze week.

feltfree på Åsly zei

Niet aan het vervelen dus. Wat een leuk idee om een plankje met kaneel ongesmeerd als lijstje te gaan gebruiken.
Fijne dag

Bed, breakfast en quilts zei

heerlijk toch, nooit te hoeven bedenken wat je met je tijd gaat doen!

Rita Janssen zei

Nou Els, jij zal je niet meteen vervelen lijkt me. Maar ik moet bekennen dat hier ook zo iemand zit :) honderdeneen dingen tegelijk en plannen voor wel 1000!!
Als iemand ons aan wat tijd kon helpen, waren we goed!
Kies maar uit en doe wat je graag doet...
Groetjes, rita.

Janien zei

Tsjonge, wat veel werkjes. Zolang je er maar van geniet. Veel plezier ervan en succes met wat je ook maar aanpakt.