zondag 10 maart 2013

Lekker een ......

.............luie zondag! Hier krijgen we het ene virusje na het andere. Snotteren, hoesten, braken enz. het gaat ons niet voorbij. BAH!! Maar mopperen kan niet, we krijgen het helemaal gratis en voor niks! Maar.....meer hoeven we niet hoor! We laten graag nog wat voor een ander over! En anders krijg ik graag het adres waartoe ik het terug kan sturen. Wij zijn er klaar mee! Maar goed:
 Ik zat dus vandaag een beetje lamlendig te surfen van Blog naar Blog. kuch...kuch...
En kijk! kuch...kuch...
Deze dame is heerlijk bezig geweest met het patroon uit m'n boek. kuch...kuch... Beetje van mij....beetje van haar!! Ziet het er niet GEWELDIG uit? TOP gedaan. Krijg meteen zin er ook zo een te maken. kuch....kuch...hatsjoe!
Ga maar eens bij haar kijken: http://ateliersweetcountry.blogspot.nl/ 
Super sfeervolle foto's.kuch....kuch... Een bron van inspiratie. Zo klaart mijn lamlendige zondag aardig op! Bedankt Veruschka!!
Fijne dag! kuch....kuch...

10 opmerkingen:

pc sam zei

Veruschka est une artiste passionnée et pleine de douceur dans toutes ces réalisations. Elle est adorable. Et cette boule est magnifiquement réalisée.
Je penserai aussi quand même à en faire une ... ben oui j'ai le livre mais peu de temps ( snifff)
Merci Els de nous faire partager cette belle passion.
Bonne semaine
Sweet Kiss

joke leijenaar zei

Beterschap Els

Saskia Smit zei

beterschap..

quilting Jeannet zei

Ja, hier hoesten we elkaar ook steeds aan..........ik heb het er ook mee gehad, Beterschap daar.

quiltlodge gerda zei

Oef, ook de klos dus. Rust, vitamientjes en ZON, beterschap!

Bisous Ve zei

I can not believe, my bowl in your blog and the beautiful and very kind words!
I'm so glad that you liked my version, I know ... it's a 'little different from yours, but like always give an impression to my creations ...
But I like to always tell my friends where I draw inspiration, I find it fair to the artists and so if someone likes to know which pattern book or buy ...
I've already seen several times in Alsace at the carrefour of patchwork and I also bought several of your pattern, I really like your style country ...
I am very honored to have received your feedback, and even a post in your blog ...
I follow you very happy, so I do not miss anything ...
I would be really happy to have you in my fallower ...
I wait to meet you at the next carrefour in Alsace (I hope you to be there), so we will know for yourself ...
For now, I embrace you and send you a big kiss.
Best wishes for your influence and in 'waiting to see your new wonderful thank you very much again with all my heart ...
See you soon
Love et bisous Ve

Lida zei

Beterschap en hou het toch maar in het zuiden, heb er echt geen behoefte aan! Grijns! Groetjes
Lida

Femke van der Heide zei

Hoi Els, Ik wist niet dat dat een patroon van jou was! Ik had hem ook gezien bij de blog van Atelier Sweet Country en ik was er helemaal weg van en hij stond hoog op mijn lijst om te maken. Wat leuk om te lezen dat ie bij jou vandaan komt. Ik heb ook een pakketje van jou enigszins aangepast: de Little Lady is getransformeerd naar het Theevrouwtje, kijk maar op mijn blog (naaidooz.blogspot.nl). Bedankt voor de inspiratie!! En tot volgende week.
Groetjes,
Femke

Rita Janssen zei

Beterschap Els, de winter moet hoogdringend stoppen, maar hier ziet het alweer wit van de sneeuw, bah!
Die dame heeft echt iets leuks gemaakt!
Groetjes, rita

wilma oud zei

Heel veel beterschap Els. Ja, het moet nu maar eens ophouden met dat vervelende griep en verkouden virus. Harstikke leuk dat je jouw werk/patroon bij een ander op de blog zie. Heeft ze leuk gedaan. Heel veel groetjes van Wilma