dinsdag 5 maart 2013

We hebben ze weer!

Wat??? Kits voor 'Needles & Pins' het grappige speldenkussen.
Hij staat (of is het: zij staat?) op 2 houten klosjes. Gooi de klosjes in water met een beetje zwarte verf, laat ze een poosje staan en daarna drogen! Zijn staartje is van een roestig hart. Hee! Niet te zien op deze foto!

Hier wel! Staat zo grappig!

Van wolvilt heeft hij/zij een mooi hart en dat maakt het schaap compleet.
Kijk, zo ziet de kit er uit. Met het patroon er bij, uiteraard zou ik bijna zeggen. Je hebt alleen wat garen, vulling en, niet onbelangrijk, wat tijd. Helaas is de tijd niet bij de kit inbegrepen!! (past niet door de brievenbus) Leuk om te maken, te hebben en/of cadeau te geven. Heb je er zin in? Ga dan naar de webwinkel www.bobbin.nl  Kit + patroon en verzending = 11,00 euro (voor buiten Nederland 11,70 euro) of mail me els@bobbin.nl

2 opmerkingen:

Rita Janssen zei

Spijtig dat je er geen tijd kan bij leveren, dan moest ik niet nadenken om een bestelling te plaatsen :) maar ik onthoud het wel hoor Els, voor ooit...
Groetjes, rita.
Een superleuk speldenkussen!

Anoniem zei

Hallo Els ,
Wat goed dat jij gouwe ouwe laat zien,kom ik er achter dat ik het pakketje nog van jou hebt liggen in de bak met projectjes die gemaakt moeten worden .
Dadelijk maar is gaan neuzen en dan maar gauw maken want hij blijft leuk daarom heb ik hem natuurlijk gekocht.
Fijne dag en groetjes van Meriam