woensdag 13 maart 2013

Who's Talking?

Mijn nieuwe ontwerp!
Een gezellige tochtstrip! Zet 'm voor je deur, op de kast, in de keuken. Naai ze niet allemaal stijf tegen elkaar maar juist een beetje scheef, dat geeft een 'gezelliger' effect. Hier bij ons houden ze de tochtige oostenwind tegen die toch zo nu en dan stiekem naar binnen wil komen.

Kijk ze lekker kletsen deze muizen. Waar zouden ze het over hebben? Versier ze met knoopjes, bellen en sjaaltjes.

Alleen het speuren naar de juiste grijze stofjes was al leuk om te doen. Deze 7 muizen hebben verschillende staarten en zijn verschillend 'aangekleed'! Maar 1 muis maken is ook al leuk of juist maar 2 of 3 aan elkaar. Ach ik draaf weer door. Gewoon lekker aan de slag en zien hoeveel muizen het gaan worden.
Kijk in de webshop www.bobbin.nl voor het patroon, te vinden op de 'rommelzolder'.
Fijne dag!

15 opmerkingen:

Met Naald en draad op Bonaire zei

ze zijn super leuk Els!

Anoniem zei

Wat een geweldig leuk ontwerp weer, Els. Waar haal je de ideeën vandaan. Ik ga hem direct bestellen!
Groetjes, Anja Lems

Saskia Smit zei

Deze zijn superleuk!

Saskia Smit zei

Deze zijn superleuk!

Sis Voorn zei

Wat een leukerds....

Thistles zei

Leuk!!!!!!!!! Maak je genoeg patronen voor Nantes? Kan me nog de kippen herinneren, hihi. Liefs uit Amerika!

Janien zei

Wat leuk! Ziet er gezellig uit.

FLR zei

O wat leuk! Die MOET ik hebben....uiteraard ook ter vervanging van de tochtwerende sneeuwheren!
Dank je wel voor weer zo´n leuk ontwerp!

wilma oud zei

Oh deze tochtstrip is ook weer zo leuk, maar ik ga die uit jouw boek maken. Staan nog op mijn TO DO lijstje. Fijne avond. Groetjes Wilma

Ineke Platvoet zei

Hoi Els,
Normaal heb ik het niet zo op muizen, maar deze zijn "piep"-leuk.
Groetjes
Ineke

Bisous Ve zei

But they are beautiful and cheerful!
Would be perfect today that Tiraun Gale :0)!
Beautiful fabrics and ... maybe even come to my house ... Congratulations and a kiss
Love et bisous Ve

Rita Janssen zei

Oh Els, wat een superleuk idee, beter dan een gewone tochtrol! Echt origineel! En zoals je zegt zelfs leuk om eentje te maken :)
Top!!!!
groetjes, rita

marion zei

oooh wat leuk, ik ga voor de grijze stofjes.........

Anoniem zei

Top !!! Leuk idee!! Beter dan die saaie tochtrol. Ik doe het met gewone handdoek. Ook saai! Hahah

Groetjes Linda

Merel zei

Wat een goed idee. Weer eens iets anders dan een slang, of een hele lange hond.