vrijdag 5 april 2013

In de bladen......

.......Deze week staan we in 'de bladen' haha!! Eerst kwam de nieuwe Quiltmania in de brievenbus...
...ziet er weer prachtig uit!! Eigenlijk bijna wel een boek! En daar staat mijn advertentie in...

...tja...het blijft leuk om zo mijn logo en adres te zien. Het leuke tasje, waar ik een paar (nep) bloemen in doe, is nog steeds bij hen. Zou wel weer leuk staan aan mijn kast. Eind van deze maand is weer de beurs in Nantes en dan krijg ik het vast wel weer terug.
Op de achterkant van het magazine staat de advertentie voor de beurs. We zijn volop in de weer alle patronen en kits op orde te krijgen. Na te denken over de inrichting van de stand, welke maaltijden we gaan voorbereiden, al vooruit genieten van de leuke (hernieuwde) contacten.
En toen kwam de 'Kampeerauto' in de brievenbus. Sinds we met een camper rijden zijn we hier lid van, al weer bijna 30 jaar geleden. Toen stond je naam nog in het blad als je lid was geworden, zwaaide iedere camperbestuurder naar de anderen en was je vaak de enige camper op de camping. Vorig jaar waren we gespot door hen en vroegen ze of ze een stukje in hun blad mochten schrijven. NATUURLIJK, LEUK!! Dus kwam er een gezellige dame en hebben we een poosje zitten kletsen.
Wat resulteerde in dit artikel. Jut en Jul bij hun camper!!

Omdat wij een witte camper niet zo leuk vonden heeft Frans van de Weerdt onze camper bespoten. Arie leerde hem kennen op de motorbeurs en heeft op de tank van zijn motorfiets een mooie wolvenkop gespoten. Na wat praten en brainstormen ging hij aan de slag, ook voor hem een uitdaging want zo'n groot werk had hij niet eerder gedaan. Halverwege de klus zijn we gaan kijken en zagen we dat hij helemaal met ons op 1 lijn zat. Het ontwerp zat helemaal in z'n hoofd. Konden we er maar in kijken!
Het is best spannend een nieuwe camper te ontdoen van alle plakstrippen en achter te laten zonder dat je precies weet hoe het gaat worden! Maar we hebben er geen spijt van en rijden zo al weer 10 jaar met veel plezier rond. We hebben zo heel wat leuke contacten opgedaan, leuke gesprekken gevoerd en de camper is vaak op de foto gegaan.

Hihi en de term 'Patchworkkunstenares' is niet uit mijn mond gekomen hoor! Al met al een heel leuk artikel en het blad gaan we goed bewaren. Misschien herken je ons nu wel eens op de weg. Zwaai!!

Ook dit is een leuk item in het blad maar een apart artikel vinden we dan toch wel een eer!
Fijne dag!

8 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep

oh wat leuk jullie camper, ik hou hem in de gaten

knuf mieke

quilting Jeannet zei

Leuk Els! Die camper van jullie is ook wel super, ik heb hem een keer voor je huis zien staan in Zwartewaal, daar trek je vast veel bekijks mee.

Janny Verkuijl Bloem zei

Alweer in de bladen straks moeten we nog meneer Arie en meubEls gaan zeggen . Grapje maar super leuk els gefeliciteerd:-). Encwat dat patchworkkunstenares aangaat, die gaat naar de dikke van sLEN ALS NIEUW NEDERLAND WOORD. Dikke x sjapo

Anoniem zei

goh dat is super zeg.. nu wordt/ben je al wel heel erg beroemd.. dat wordt handtekeningen zetten..haha. nee hoor jullie zijn een heel lief stel en het is prachtig zoals jullie dat allemaal beleven. veel plezier met jullie camper en dat hij het nog lang volhoudt met jullie op pad. groetjes uit een koud luxemburg..
Carla Meysembourg

Lida zei

Past dus perfect bij jullie, want zeg nu zelf een effen witte camper is zo saai! Ik denk dat ik DP mijn blauwe Kaatje ga laten versieren, na 7 jaar verveelt die mij enorm en tenslotte moet de man ook oefenen! Je tasje is beeldschoon, moet de Mania nog echt door gaan zitten neuzen, alleen nog maar vlug gedaan en dus de helft nog niet gezien! Fijn weekend, groetjes
Lida

betty prins zei

Wat leuk zo'n kunst camper!! Net als de 'patchworkkunstenaar" Ik zag je id in de Quiltmania staan. Tot in Nantes!

Anoniem zei

Tja Els, dat krijg je er van, als je je zo gedraagt, dan gaan zo over je schrijven. Hihi. En wij lezers smullen ervan.
En dat is alleen maar leuk,alle reden om er trots op te zijn
Veel plezier in Nantes, jammer genoeg ben ik er dit jaar niet bij.
Groetjes Ellen W.

KijkDaarIs zei

Gezellig Els..ik zie je vast weer in Nantes...;0)
en ehhh ik ga weer zwaaien hoor onderweg (als ik je zie dan he..anders staat het ook een beetje raar ..de hele weg wuiven...haha zie je het voor je?? )
Hele fijne dag