zaterdag 17 augustus 2013

Een metertje of wat kant.....

Leuke keukenkast maar wel wat kaal. Er liggen oude linnen theedoeken op de planken die ik een beetje heb laten overhangen. leuker maar toch nog niet zoals ik het zou willen. Dan 'loop' ik tegen prachtig kant aan!! Jippie! Dit is het!!!

Theedoeken weer er uit gehaald en het kant vastgemaakt. Zeg nou zelf: stukken beter toch?


Ziet er meteen heel wat beter uit. Dit past goed in onze keuken en bij het servies. Nog maar een stuk gekocht want nu moet het ook in de andere kast.


Dit is de andere kast. Een ouwetje die we bij een brocante kochten. Lang heb ik getwijfeld of ik er gordijntjes in zou maken. Nu met het kant ben ik best tevree.

Op het hart staat: luister naar je hart! En zie....het klopt!! Ik ben helemaal blij!! Wat een paar meter kant allemaal al niet kan veroorzaken. Nu heb ik nog een klein stukje over......mmmmm......wat kan ik daar nog mee??


Natuurlijk! Aan 't raampje van mijn kleine Quiltwinkeltje. Het deurtje stelt de 'tuin' voor. Een hek, gieter, tuinstoeltje en wat bloemen. Het kant past er prima bij. Zo, nu is er niets meer over.
Fijne dag!

11 opmerkingen:

FLR zei

Oooh...zoveel mooier! Ik heb laatst de (papieren) kantjes weg moeten doen...meer scheur dan kant na 15 jaar....en nu is het zo kaal! Tijd voor een nieuw kantje!
Het winkeltje is zoooooo mooi!
Fijn weekend!

Berna zei

Staat erg mooi!

conny's quilts zei

Wat een mooie vondst dat kant. Leuk zien je kasten er nu uit.

Patricia zei

Leuk he dat kant, ik heb het ook overal zelfs een klein randje aan de band van keukengordijnen.
fijn weekend!

mieke zei

Mooi dat kant.
En ja, veeeeeeeeeeel leuker dan de overhangende theedoek.
grtjs Mieke

Lida Huysman zei

Leuk gedaan!Waar een mens al blij van kan worden!

quiltingmieke zei

piep

je kastis prachtig zo met het kant,
en opgebruikt tot het laatste stukje,

super toch
fijne zondag

knuf mieke

josé zei

Ik hou ervan. Maar mijn kant is al jaren weg uit mijn oude kast. Werd er niet mooier op na jaren.

Zo'n lief gezicht bij jou door de raampjes. Die had ik er niet in.Beter genieten bij jou.

Anoniem zei

Hoi Els,

Het servies komt zo veel beter uit, geweldig leuk!
Net zoals bij de brocante kast, daar hoort het ook gewoon bij.
Wat een kantje al niet kan doen, soms zijn het net de kleine dingen die het doen!
Groetjes,
Anja Lems

Femke van der Heide zei

O Els, wat zit dat er allemaal gezellig uit! Zo blijf je lekker bezig hè?
Tot gauw!
Groetjes,
Femke

Rita Janssen zei

Je kasten zijn zo mooi geworden nu, je ziet wat een metertje kant kan doen! En je quilthuisje, ongelooflijk zeg, prachtig!
Grtjes, rita.