maandag 12 augustus 2013

Kleedje...Kraag....

Er ging iets vreselijk mis met mijn blog. Zelf zitten klunzen natuurlijk dus daarom nog maar eens. Dit gaat een kleed voor in de badkamer worden. Na lang snuffelen en niets vinden waag ik mij aan deze techniek.
Tekening gemaakt, stof gekozen en gekocht, repen gesneden en met de haaknaald waar ook een oog aanzit begonnen. De techniek heet Locker Hooking. Heeeeeeeeeeeel leuk om te doen en moeilijk om er mee te stoppen.


Het begin is er!! De buitenrand bestaat uit blokjes, steeds dezelfde rode en de blauwe wissel ik iets af.

En kijk.....zover ben ik inmiddels!!


En deze geweldige kraag kocht ik op de Weversmarkt in Zierikzee. Ik kan het op verschillende manieren dragen. Ik had al vaker naar deze kragen gekeken maar er nooit 1 naar m'n zin gevonden. Wij waren er rond etenstijd en het was er lekker rustig. Nog een pizza toe als afsluiter.

Nog even de pakketjes voor de nieuwe Stitcheryclub afmaken en in de vlopjes stoppen dan liggen die ook vast klaar om te versturen.
Fijne dag!

3 opmerkingen:

Rita Janssen zei

Die techniek om een tapijt te maken kende ik nog niet, weer iets bijgeleerd! En het ziet er nog mooi uit ook, is het echt wel makkelijk om doen??? Lijkt me stug werken met stof en haakpen.
En de pakketjes liggen ook al klaar, fijn.
Goede aankoop gedaan met je kraag!
Grtjes, rita.

feltfree på Åsly zei

Wat ziet dat er leuk uit. je tapijt wordt super.
Groetjes Frederika

Miranda zei

jaaaaa, geweldig dat matje in wording. Leuke techniek he...ook ik ben in love op dit soort kleedjes...wie weet als ik eens wat quiltjes heb afgewerkt...want ook hier liggen alle benodigdheden al in huis....maar ja die tijd!!!