dinsdag 15 oktober 2013

Tijd vliegt!!

Zo sta ik op en zo mag ik al weer naar m'n bed! En ondertussen staan m'n handen niet stil. Aan 't breien, haken en naaien. De nieuwe voorbeelden/patronen volgen elkaar in rap tempo op. Niet dat ik al veel kan laten zien maar 't is er wel hoor. Dit quiltje staat nu ook in de webwinkel. Foei wat heb ik die verwaarloosd!! Ik heb besloten m'n leven te beteren. Op tijd naar de kapper (iets wat ik ook altijd veel te lang uitstel) me wat meer opmaken (60-jarige hebben iets meer verzorging nodig, toch?) en de webwinkel weer goed bijhouden. Nu zijn de computer en ik niet echt vriendjes. Zo geduldig als ik ben met naald en draad, en het maakt niet uit of het naai- brei-of borduurgaren is, zo ongeduldig ben ik met apparaten. Grrr ik heb al menig frustatiemomentje achter de rug. Ook vandaag al weer!!
En ook deze staat in de webwinkel. Hier is een kit bij met alles wat je nodig hebt. Niet het garen voor de stitchery want daar hebben jullie vast nog wel een restje voor. Handig en ozo leuk om te maken. Deze twee zitten nu ook ingepakt om mee te gaan naar Veldhoven. Hebben jullie ook zo'n zin?? Heerlijk genieten van alle mooie quilts die er hangen. Wat een uren werk zien we dan weer! En lekker snuffelen bij de winkeltjes. Leuk dat er ook zoveel winkels zijn van over onze grens. En speciaal voor ons is dit weer een feest van herkenning. Het was al weer een paar jaar geleden dat we een stand in Veldhoven hadden. En daar zien we onze vrienden ook weer die we elk jaar ontmoeten in Nantes en in de Elzas. HEERLIJK!!! Ik zeg: tot daar!!
fijne dag!


12 opmerkingen:

Anoniem zei

Gezellig Els, dat je ook weer aanwezig bent in Veldhoven. Ook wij, het team van Stichting Verdanda kan niet wachten tot het donderdag is.
We komen elkaar vast tegen op het OEQC.

Groetjes,
Lenny

Anoniem zei

Hoi Els.
Wat een Voornemens!En het is nog niet eens Nieuwjaar! Groeten Carla.

Lida zei

Leuke dingen laat je weer zien, zal ze bewonderen in Veldhoven, tot dan, groetjes
Lida

Bizzy Martine zei

Ik hoop dat jullie een beetje in onze buurt staan!!!! Ik weet niet welke nr wij hebben :-(
Tot donderdag!!!
Martine

Quilting Moesje zei

Ben benieuwd, leuk dat je erbij bent :o)
Tot donderdag ( waarschijnlijk) ,
Groetjes,
Simone

KijkDaarIs zei

OHH gezellig!! als het even kan kom ik bij je langs!!!!

Saskia Smit zei

Gelukkig is Veldhoven life en niet computergestuurd.

carina zei

Veel plezier in veldhoven!, en eeeh goede zaken natuurlijk maar dat zal wel geen probleem zjn met alle leuke patronen die je vast weer mee neemt!

Judith zei

wat een leuk kipje! veel plezier in Veldhoven...helaas toch echt iets te ver rijden, vind ik :0( wel 1 keer geweest en het is super!

Rita Janssen zei

Goede voornemens heb je gemaakt, ze nu waar maken is aan jou! Je quilt is supermooi geworden en ook het kleine pakketje met stitchery is heel leuk! Geniet daar in Veldhoven!
Grtjes, rita.

alejandra zei

Beautiful blog, your work is amazing!

PomCountry Sarah zei

J'adore le quilt ! Les poules à croquer ! le quilt mystère en dessous .. super !
tout y est beau
Belle semaine
Pom'