vrijdag 25 oktober 2013

We zijn er nog!

Ik heb weer een mailbox vol leuke foto's!! Kijk deze stel leuke jongens (of zijn het meisjes, eigenlijk GEEN idee!) komen uit m'n laatste boek. Geboren in Frankrijk.
En uit hetzelfde boek Nikki! Dank J. voor de leuke foto's. Mmm en als ik goed kijk zie ik daar allemaal leuke dingetjes staan......en hangen......

En nu weer even een showtje van Marie uit Frankrijk. Zij is al in de weer geweest om Kerstcadeau's te maken. Jeetje wat goed van haar. Dit is een 'Old Note Book' uit de stitcheryclub. Ze heeft er 5 gemaakt!!!

Ook van de stitcheryclub deze leuke dame. Mijn ontwerp heeft geen voetjes, ach toch!

Nog een tasje uit de stitcheryclub. Weer in veelvoud gemaakt. En nee, deze stitcheries zijn niet van mij maar van Lynette Anderson. Zo worden wij, ontwerpsters, lekker gecombineerd!! Leuk!! Wat een tempo Marie! En wat een geluk voor de krijgsters.


Nou vooruit dan, nog een foto vanuit Nederland. Beppie heeft een tochtrol van bruine muizen gemaakt. Ik vind ze super. Wij hebben steeds bruine muisjes in de schuur dus mij komen ze wel bekend voor.

En dan hier de mysterie van Wil. Kijk wat zij er van heeft gemaakt! Leuk, leuk....ik zie allemaal leuke details....
Deze mysterie gaat volgende maand als Blok van de maand weer van start. Dus heb je nog een mandje of wat met resten.....heb je nog wat uurtjes.....geef je op en doe mee! Verschillende technieken en de blokken worden Quilt-as-you-go aan elkaar gezet. maar natuurlijk kan het ook op de traditionele manier. gewoon doen wat je het leukst vindt om te doen. Bedankt lieve dames voor de leuke foto's. Vele keren heb ik al delen van de mysterie ontvangen, hardstikke leuk.

Enne.....dan nog even....er gaan geruchten dat BOBBIN gaat stoppen. Nee hoor, niets van waar dus: hoort zegt het voort!!
Fijne dag!

6 opmerkingen:

ria Lammertink zei

haha stoppen niet hoor ben net begonnen bij jou gr vanuit een zonnig Oostenrijk met muizen,hexagonnen ,kerstman en nog veel meer Ria L

quilting Jeannet zei

Oh, Oh Els.......geruchten.....ik had al een dame aan de deur uit Amersfoort na de OEQC die gehoord had dat ik stofjes verkocht, hahaha, nee hoor, ik hou ze allemaal zelf! Hoe komen mensen toch altijd aan zulke gekke dingen?

Isabelle zei

Hoi Els,
Ik heb je blog weer gevonden, ben er een tijdje uitgeweest. En omdat ik het quilten weer heb opgepakt, heb ik ook weer allemaal blogs opgezocht ;-). Wat een leuke poezebeesten zijn dat! KOmen die uit een boek van jou? Het kattenbuurtje wat ik ooit op een workshop bij jou gemaakt heb, hangt nog steeds op de overloop. Hij blijft zo leuk!
Ik zag dat je ook verhuisd bent en niet meer in Zwartewaal woont. Ik ben er van het voorjaar nog door heen gereden met de kinderen, leuk hoor om weer even te zien. Het blijft een prachtig mooi dorp.
Groetjes uit Friesland,
Isabelle

Rita Janssen zei

Wat een leuke handwerken weer allemaal, te mooi om waar te zijn! Als ik het zie jeuken mijn handen, stitchery lukt nog, maar patchwork is echt niet mijn ding, spijtig als ik al deze mooie dingen zie :( Maar ik geniet ervan!
Grtjes, rita.

theodora zei

Hi
The little purses have 2 of Theodora Cleave cat designs on them.. must say they do look gorgeous on the purses. i did a little stitchery image book last year & they are featured in there...
Regards
Barbara of Theodora Cleave

Anoniem zei

Dan moeten we met z'n allen snel die geruchten de kop indrukken. Wat kletsen mensen toch een onzin. Maar wel heel vervelend voor je.
Groetjes, Lenny