zondag 10 november 2013

Ik kom al ....

....aardig in de winterstemming. Volgende week is de eerste les in Kerstsfeer. Dus het atelier en het huis moeten er aan geloven. Ramen zemen, stoffen en zuigen, alle andere decoratie opruimen en dan ga ik los!!
Hier en daar wat sneeuwmannen......hier en daar wat kersttakken (je weet wel: van die neppers die er 'mooi' uit zien)....hier en daar strooi ik wat sneeuw (oei dat geeft altijd zo'n zooitje maar is wel reuze gezellig).... hier en daar een geurkaarsje....

....en als ik dan toch bezig ben dan ook maar alles!! Dus hangen hier ook de kerstverlichting al te pronken. Nee, ze zijn nog niet aan. Volgende week mogen ze schijnen. Hopelijk is het dan een beetje sombere dag want, zeg nu zelf, kerstverlichting, geurkaarsjes, koffie/thee met wat lekkers en dan heerlijk aan de slag met naald & draad!!! Beter is het niet te wensen voor zo'n dag.

Dit is mijn kapstok in de kamer. Deze koude kerel mar het hele jaar hangen omdat ik hem zo leuk vind. De schaatsen gaan hartje zomer de kast weer in.

Nou vooruit dan maar......1 foto uit het atelier......


En deze leukert staat nu te pronken op de cover van de winterspecial van Quiltmania. Het blad heb ik nog niet gezien dus ben ik weer reuze benieuwd hoe leuk ze het patroon hebben vormgegeven. Heb je er zin in? In de webwinkel is er ook een kit van te vinden. Plaats bij de opmerking aan het eind van de bestelling: JippieSneeuw en je krijgt 25% korting!! De winkel geeft het niet aan dus bereken het zelf of wacht op mijn reactie.
Fijne koude dag!

5 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Wat ziet het er alweer gezellig uit!!
Krijg helemaal zin in de winter...;0)
Fijne Zondag

Rita Janssen zei

Het ziet er knap uit Els, jij bent al helemaal in de stemming! Heerlijk om lekker warm binnen bij wat sfeerlicht te handwerken :)
Grtjes, rita.

ria Lammertink zei

ziet er leuk uit Els,gezellig heb er zin in eerst nog even naar Soldaat v Oranje en dan naar jou tot de 23 ste gr Ria

wilma oud zei

Goh, wat weer gezellig. Ik was aan het ruimen in zo'n handige grote doos van een warenhuis en ik kwam wel 10 patroontje van jou tegen. Ook kits. Allemaal gezellige sneeuwmannen en kerstdingen. het wordt tijd dat ik er eens aan begin. De eerste ligt al op mijn tafel. Komt wel goed. gezellige tijd nog. Groetjes wilma

Tempus fugit zei

I love your snowman for Quiltmania and I'm looking forward to finding the magazine !
Anne - Tempus fugit