dinsdag 26 november 2013

nog meer leuks!

Chris heeft mijn tochtrol van huizen naar haar eigen smaak gemaakt. Ik vind het geweldig!! Leuk al die plaatjes er op. Wat anders dan de mijne he? SUPER!!
En ook Wil heeft haar Mysterie klaar. We kunnen wel een wedstrijdje houden: zoek de verschillen! Leuk dat iedereen er zo haar eigen 'draai' aan geeft. Zo worden ze toch allemaal net anders. Jullie snappen wel dat ik met grote spanning elke keer mijn mailbox open. Soms komt het er niet van jullie al dat leuks te laten zien. Tijd he! Heeft iemand nog een emmertje ongebruikte tijd??
En voor wie nog zo'n emmertje heeft staan maar het liever zelf gebruikt: hier een nieuw patroon. Natuurlijk heet het December, hoe kan 't ook anders. Lekker frutten met wat (rest)lapkes (zie ik ga al Brabants schrijven)
Even een detail van de Santa met z'n mooie gestreepte broek. Prachtige roestige bellen op z'n sloffen en aan zijn hoed. Klaar voor de komende feestelijke maand. En ik?? Ik ben bijna klaar met de volgende Stitchery club

Al te zien wat het gaat worden?? nee..... dat is maar goed ook, hihi. Nog eventjes moet het een verrassing blijven. De pakketjes gaan eind december op de post. Na alle feestdrukte is het dan heerlijk weer 'gewoon' bezig te zijn met naald & draad. Fijne dag!

5 opmerkingen:

belarmina zei

preciosos trabajos !!!
saludos

Ulla's Quilt World zei

So lovely!
Greetings from Finland! :)
Ulla's Quilt World
Hugs, Ulla

mieke zei

De tochtrol is heel erg leuk.
Ik ben met de rendieren bezig.
grtjs Mieke

Rita Janssen zei

De tochtrol is echt wel prachtig! Maar ook de quilt is heel mooi geworden. Het nieuwe decemberquiltje vind ik de max! En wat je stitchery gaat worden????
Grtjes, rita.

Pilar Garcia de la Cueva zei

Tienes un blog precioso.
un abrazo.