maandag 25 november 2013

Post!!

Nel is klaar met haar Mysterie. Beetje anders dan mijn ontwerp, zie je het verschil? Beide randen links en rechts zijn anders. Nel maakt (bijna) nooit (net als ik) een patroon precies na. Altijd geeft ze er haar eigen 'draai' aan. Leuk!!! Via facebook zie ik ook dat de quilts klaar zijn. Soms krijg ik ze ook via daar toegestuurd. Wil je ze ook zien klik dan op het facebookplaatje. Je hoeft zelf geen lid te zijn om mijn pagina te zien. Haha ik heb NIETS te verbergen en daarom is mijn pagina openbaar.
Afgelopen zaterdag hadden we de tweede gezellige Freules Country X-masdag. Alle lekkere snoeperijen, lunch, de pakketjes en de Kerstvrouw met haar bel, alle ingredienten waren weer aanwezig. We hebben ornamenten voor in de kerstboom gemaakt. Leuke kleine werkjes met een hoog Country gehalte.

Even laten zien dat ik ook voor de kleine meid aan 't naaien ben. Wat is het leuk om ruffeltjes aan zakjes en pijpen te maken. Ook zij wilde het na het passen niet meer uittrekken dus heeft ze een poosje rond gelopen met een jurkje zonder zoom en met spelden! Lekkere eigenwijze meid dus!!


Zondag met vrienden naar Haarzuilen geweest naar de Country Fair. Wat een gezellige sfeer hing daar! Leuk al die verlichting, de geur van het brandende hout......leuke kerstversieringen...dit hart mocht met ons mee terug en moet nu bekleed worden met mos, takjes, besjes en alle leuks wat ik maar kan vinden. De dag afgesloten Bij restaurant Zizi

3 opmerkingen:

Lida zei

Wat een enig stelletje, ja ik zal ook weer eens wat meisjeskleding willen maken, maar moet eerst op patroontjes uit, die van 35 jaar terug zijn echt helemaal uit! Gave quilt van Nel en wat een geweldig leuk hart heb je gekocht, laat je zien hoe het er versierd uitziet?
Fijne dag
Lida

Rita Janssen zei

Heel mooi wat Nel maakte! Ook ik geef altijd graag mijn eigen draai aan een patroon. De kleedjes voor je kleindochter is supermooi!
Grtjes, rita.

quiltlodge gerda zei

Och wat een schattig stelletje!