donderdag 14 november 2013

Vandaag....

....de spulletjes klaar zetten voor morgen. Morgen komen de dames weer QuiltKwebbelen. Hier zie je een klein stukje van het werkje wat ze gaan maken. Het is leuker als het nog even een verrassing blijft, toch? Hopelijk komt het werkje weer in 1 ochtend klaar. Soms lukt dat en soms ook niet. Altijd weer afwachten.
De lapjes enzo zitten in een gezellig tasje. Morgenochtend zet ik ze vast klaar op de tafels. Vandaag ga ik daar nog even zitten werken. Een nieuw ontwerp staat al op papier, de stofjes er al bijgekozen en dan aan de slag. Eerst nog even het huis stoffen en zuigen want mijn moedertje komt weer een paar dagen logeren. Dan is er geen tijd om 'huishoudelijk' te zijn. We moeten borduren aan onze peren, naaien aan onze werkjes, een spelletje op de Ipad doen en winkelen in Den Bosch!!
Maar voor het zover is is er ook de Freules Country X-Mas Party!! Yeah!! Kijk 1 van de pakketjes zit in een leuk zakje. Dit jaar gaan we werkjes maken die in de kerstboom kunnen hangen, of aan een leuke tak, of aan de knop van de kastdeur.....we smikkelen een lekkere lunch, smikkelen van de tractaties.....zitten lekker te kletsen, snuffelen de lekkere lucht van de geurkaars op kortom: genieten we van de dag.

....het schaap staat al klaar met de juiste datum voor morgen. Er is altijd 's ochtends zoveel te doen en dat ik het maar vast op de juiste datum heb gehangen. Kan ik dat in iedergeval niet vergeten. Koffie zetten, cake snijden, kaarsen aansteken......
....zo deze stapel ligt vast klaar voor Nantes 2014. Lekker vroeg he?? Ik ben weer gevraagd daar les te geven. Dus een leuke tas ontworpen, patroon geschreven en de stoffen vast opzij gelegd. Dat het al vroeg klaar moet zijn komt omdat de dames van Quiltmania volgende maand de lessen al op hun site gaan zetten.
Buiten klettert de regen tegen de ramen, prima dag voor de lapjes!

Lapjes, lapjes, lapjes, ik ben er dol op!! Fijne dag!

2 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

Leuk winkelen in Den Bosch al is het in de binnenstad wel een beetje een kale boel hoor met veel winkels dicht,
Jammer dat mijn atelier nog niet op orde is anders kon je mooi even komen koffiedrinken
veel plezier met je quiltkwebbels, leuk!!
groetjes
Wietske

Rita Janssen zei

Geniet van Den Bosch! En de pakjes staan al klaar voor morgen, heerlijk, dat wordt vast weer een fijne dag met al de kwebbeldames :-) Fijn om zo tussen je schatten aan stofjes te zoeken en te plannen.
Grtjes, rita.