zondag 8 december 2013

Country X-Mas!


De meeste versieringen zijn uitgepakt en hebben een plekje gekregen. Nadat we de Sint hebben uitgezwaaid mag de kerstboom naar binnen. Deze stond al een paar dagen 'bij' te komen in de bijkeuken. De dozen met versieringen uit de kelder en ik kon me uitleven.
"Echte' ballen heb ik al lang niet meer. het is een ratjetoe van allerlei gezellige spulletjes. Meestal sneeuwmannetjes, leuke knopenslingers en grote bellen.

De krans voor het raam vol met sneeuwmannetjes en lichtjes die ik in Amerika had besteld. Ze zijn wat 'warmer' van kleur. Daar moet wel weer een adapter aan. mensen wat zijn dat een grote lompe dingen. Nu heb ik nog zo'n snoer en (nog) geen adapter. Nog even bestellen maar.

In de boom en op de vensterbank ben ik weer lekker sneeuw gaan strooien. Ziet er altijd zo leuk uit! Zeker als het buiten dan ook nog gaat sneeuwen.....
Do I need to say more................

Deze gezellige dikkert hebben we jaren geleden al gemaakt. Na de kerst mag hij nog een tijdje blijven.

Ons raam aan de zijkant van het huis. Och wat geniet ik hier toch van! Nu maar weer lekker met de lapjes aan de gang. Moeder is weer naar huis tot de volgende logeerpartij, de versieringen zijn gedaan dus nu is het tijd om de pakketjes voor de QuiltKwebbels in orde te maken, verder te gaan met mijn nieuwe BOM, mijn breiwerkje af te maken........

5 opmerkingen:

Berna zei

Het ziet er heel gezellig uit Els!
Fijne zondag onder de boom.

Quiltfrouke zei

Ziet er heel gezellig uit !!!!!!
Genieten maar.

carina zei

Wat je van ver haalt... Ziet er leuk uit. Lekker rommelen. Fijne zondag

Judith zei

leuk, leuk, leuk! wat heb je toch leuke hoekjes en kijkjes :0)

mieke zei

Leuk, om ' spulletjes ' van anderen te bekijken !
grtjs Mieke