maandag 2 december 2013

Een gaatje....

...in de heg! Lastig was het om door de heg heen te kijken of er een auto aan zou komen. Omdat ze hier best wel hard rijden is het wel belangrijk. Dus knipperde knip we maken gewoon een gat in de heg! Mmm dol op raampjes bedachten we dus dat er wel een frame in kon komen. Arie vond deze bij de stort, helemaal leuk!! Nu hebben we een gezellig doorkijkje in onze heg en kunnen we veilig de weg op rijden.
Ach en deze sneeuwwitte violen staan hier gezellig achter het huis. Deze week verwachten ze de eerste sneeuwvlokken weer. Prachtig hierbij.
Dit hart had ik gekocht in Haarzuilen om er groen omheen te doen. Wat mos, wat blad, een beetje echt...een beetje nep....ik ben blij met het resultaat.

En zo hangt het naast de deur van de bijkeuken. Eerst stond daar een houten kastje. De eerst storm lag hij plat! Mmm weer overeind gezet, latjes gefatsoeneerd en ja het kon nog. De tweede storm...weer plat. Maar nu was er geen redden meer aan. Overal vielen de latjes er af. Nu zit de kast in de kachel en heb ik mooi plek voor dit lieve hart. Of ik ook nog wat quilterigs doe??
TUURLIJK!! Net gestart met een nieuw project (ja dames van de maandagmiddag het komt er aan!) Eerst lapjes gezocht en bijelkaar in een mandje gestopt. mmm sfeer is goed. Er kan nog wel wat aan toegevoegd worden maar dat komt later wel. Tekenen....knippen....naaien...strijken....appliceren.....

....en al snel ziet dit nette mandje er zo uit.......



..........met als resultaat dit blok!! Nog wat appliceren......ik ga snel verder. Fijne dag!

5 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Ja, wat zal je weer in je sas zijn met de eerste sneeuw,.. Leuk idee om zo de plantjes in banken te hebben,..

Anoniem zei

Het raam ziet er een beetje tochtig uit, tochtrol ervoor? je kunt er uit genoeg kiezen haha xx marloes

KijkDaarIs zei

Leuk een raam in je heg !..:0)
een gezellig hart en je nieuwe project..ziet er ook weer leuk uit...
fijne dag

Rita Janssen zei

Knap opgelost met je heg! Je hart ziet er leuk uit en je quiltje wordt vast weer mooi!
Grtjes, rita.

sunny zei

Misschien blijven er weer quiltkwebbel pakketjes over.....

Je doorkijkheg vind ik super.

Het groene hart fantastisch en

Op je huis ben ik jaloers, ik moet nog helemaal beginnen en zou er eigenlijk al in willen zitten. Zo behaaglijk zo knus.