woensdag 11 december 2013

Een kijkje....

.............in de keuken. Nou ja, niet mijn 'echte' keuken maar mij 'quilt'keuken. Laten we het maar niet hebben over mijn kookklunsten!! Laten we het maar hebben over mijn lappies. Daar voel ik mij beter in thuis. Hier even een klein stukje van de nieuwe Quiltkwebbel voor komende vrijdag. NATUURLIJK in de Kerstsfeer!! Heel december staat in deze sfeer. Waar je ook komt en wat je ook leest (barstens veel recepten die ik toch niet ga maken b.v.) we MOETEN het gezellig hebben en alles moet vlekkeloos gaan. Soms lukt dat.....
..............en soms ook niet. Aardig blok......mooie kleurcombinatie......maar totaal niet geschikt voor wat ik in mijn hoofd heb zitten. Dus deze, gaat samen met nog een paar blokken, de prullebak in!! Uit huilen en opnieuw beginnen! Andere kleuren gekozen.....snijden.....naaien......
Ik ga aan de slag!

4 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Oei! Dat gezellig, leuk,lekker MOETEN zijn, dat schreeuwt je inderdaad uit alle bladen etc. tegemoet hè. Heerlijk dat jij je kookkunsten kennelijk ook niet al te hoog inschat en jezelf dus waarschijnlijk ook niet de verplichting van zo'n belachelijk uitgebreid en ingewikkeld diner oplegt. Doe ik ook niet, sterker nog, mijn kinderen komen wel de kerst hier altijd gezellig vieren maar mijn zoons jagen mij eigenlijk altijd de keuken uit en nemen het over. Ik begin wel maar zij schatten de kans op lekker eten geloof ik groter in als ik me er maar zo weinig mogelijk mee bemoei. ;)
Dit jaar hebben ze mij al fijntjes laten weten dat er maar eens oer Hollands gegourmet moet worden tijdens de feestdagen ( dan verpest ik tenminste alleen mijn eigen hap) geeft allemaal niks; we lachen er om en genieten sowieso wel. Ik hoop jullie ook!

Els zei

Hah Gerda, herkenbaar! Bij mij krijgen ze al de kriebels wanneer ik er ook maar aan denk een recept uit te proberen. En ja, wij lachen er ook om. Wij hebben weer andere kwaliteiten niet waar?

quiltingmieke zei

piep, mooi blok meid, verwerk je vast ooit nog wel ergens in, benieuwd wat het wel wordt knufje

bep zei

Is hier ook al hetzelfde, ik mag ook deze kerst niet koken, groetjes ,
Bep