zondag 12 januari 2014

A Year in the Country!

Mijn nieuwe Blok van de Maand! Wat een leuk werk om te doen! Elke maand een nieuw blok met de nodige applicaties. Gezellig toch? Doe je mee? Geef je op via de webshop: www.bobbin.nl en ontvang elke maand een blok. Kies de shashings, de smalle rand en de achtergrond en vul aan met je restjes. Geen restjes(genoeg)? Mooi 'excuus' om weer eens lekker te snuffelen in de winkels en/of te ruilen met je Quiltvriendinnen!
En eindelijk staan de benodigdheden voor Locker Hooking op mijn site. Tijdens de beurs in Veldhoven heb ik al menigeen voor gedaan hoe leuk deze techniek is. Maar zonder naald en stramien begin je weinig. Ondertussen heb ik niet stil gezeten en al twee patronen ontworpen. Vrijdag kwam toen eindelijk de doos met materiaal binnen.
Hier zie je het wandkleedje 'Flower'. Dit is tevens het onderwerp waarin ik les ga geven tijdens de beurs 'Pour L'Amour du Fill' komende april in Nantes.

En NATUURLIJK zou ik haast zeggen heb ik ook een kleedje met een sneeuwman ontworpen. Zijn neus is van vilt en steek lekker uit, knopen als sneeuwvlokken en ogen. Zucht, leuk werk! En nu ben ik weer een kleedje begonnen van mijn resten stof. Moet nodig eens wat 'resten' bij kopen. Om kennis te maken met deze leuke techniek gaan we een paar keer een BEE doen. Lekker aan de slag en leren hoe het gaat. Bovendien zorg ik steeds voor een leuk klein patroontje en stramien. Neem zelf je naald en wat repen stof mee. Kijk hiervoor op mijn site: www.bobbin.nl
Oeps, en mij niet de schuld gegeven als je er ook 'hopeloos' verslaafd aan raakt!

2 opmerkingen:

Noa Tonnis zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ulla's Quilt World zei

So lovely! :)
Hugs, Ulla