zaterdag 4 januari 2014

Een nieuw jaar!

Natuurlijk wens ik ook iedereen nog het allerbeste! Veel gezondheid dan gaat de rest vanzelf goed, toch?? Of ben ik er al te laat mee?? Even 'bijpraten'. Tussen alle lapjes door ben ik ook bezig meet brei en haakwerk. Is dit geen schattig vestje voor Nikki?? JA!
Dus bolletjes wol gekocht....

...haakpennetje opgezocht....proeflapje gemaakt......en aan de slag....


....en al snel ziet het er zo uit. Leuk! Mmm.....maar zou het wel passen?? Eerst maar eens aan doen voordat ik verder ga. Dus toen Nikki er was hebben we het aan getrokken. Mmm ze was niet echt enthousiast....het pastte wel goed......we kregen geen kans om goed te kijken hoe het nu echt zat. Ze trok het meteen uit. 'Zal Oma het dan maar afmaken ' vroeg ik....'ja hoor.....dat is goed......maar ik hoef het niet.'....en meteen draait ze zich om en gaat spelen..............' Haha prachtig toch! Drie jaar en 2 turven hoog!
Nu is het weer een bolletje wol en gaan we ijverig verder zoeken of we iets leuks vinden. En dan maar hopen dat het goedgekeurd gaat worden!!
Gelukkig waren jullie enthousiast over mijn nieuwe BOM!

Hier nog een voorproefje! Volgende week komt de hele foto en alle verdere deatils op mijn website/webwinkel te staan. Iedereen die een email had gestuurd krijgt dan ook info. Zucht, het was zo leuk om te maken! Jammer dat het af is. Het is een combinatie van blokken an applicaties. Ik ben dol op Quilt as you go dus ook bij deze quilt beschrijf ik hoe dat gaat.
De nieuwe mini van de maandquilt is ook bijna klaar. Toch nog gelukt tussen alle logeerpartijen door. Het bed heeft bijna geen tijd om af te koelen, hihi. Gezellig hoor. Komende dagen ben ik druk met de webwinkel en website bij te werken. Ook de nieuwe lessen komen er op te staan. Vol verwachting ben ik over mijn bestelling in Amerika voor Locker Hooking. Naalden en stramien, ze zijn in aantocht hoor.
Fijne dag!

6 opmerkingen:

Lida zei

Jij ook de beste wensen en natuurlijk hoort gezondheid daarbij! Maar vooral ook creativiteit! Groetjes
Lida

Martine zei

Heerlijk zo'n dame met een eigen mening maar wel zonde van je tijd.

sunny zei

Och Els wat een leukerd jouw kleindochter! Maar als je toch zo'n vestje wil haken hou ik me aanbevolen, moet wel wat groter maar ik vind het beeldig{lol}♡

Els zei

Haha Sunny, ik zal er aan denken zodra ik niet meer weet wat ik moet gaan doen!
Martine, ach tijd......

josé zei

Els nog de beste wensen,zit hier toch te lachen over je kleindochter.
Ik hoef het niet , en hup oma haalt het uit. Groot gelijk want dragen doet ze niet heerlijk.

Geniet van je kleinkinderen.

Liefs José

PomCountry Sarah zei

Déjà dans un nouveau projet ?? Mais c'est pas sérieux tout ça !
Je te souhaite une très belle année remplies de beaux projets, de belles idées à partager...entourée des tiens et en toute santé. _Mmoi en attendant, je travaille sur un de tes modèles le ''Frosty Flat'' en tandem avec Zaza... et j'ai bien envie de faire le ''bye bye winter, welcome summer'' oui oui, ils ne sont pas récent mais le temps m'avait manqué... à tout bientôt.
Bisous Pom'