dinsdag 21 januari 2014

Leuk!


Een leuke week! De groep op de maandag is druk bezig met het eerste blok A Year in the Country. Nu al leuk om te zien hoe ze allemaal toch weer anders gaan worden door het kleurgebruik. Onderwijl zitten ze gezellig te kletsen, leren iets bij, snijden verkeerd, snijden alles weer opnieuw, naaien het perfect aan elkaar of juist eventjes niet goed opgelet.......Lekker een kopje koffie/thee erbij, plakje cake en snoepen van de gomballen. Ik kan wel een slechter begin van de week bedenken.... Heb je zin om je aan te sluiten...dat kan....mail me maar....
En voor ieder die met de post meedoet....volgens mij zijn de meeste al begonnen. Waarom heb ik nu zo'n raar klein fotootje?? Computerperikelen!!! Grrrrrr......even opnieuw proberen....ik en computers......

Zo, dit is beter. Hier het stramien waar ik mee aan de slag ga. Veel van jullie hebben me al bezig gezien in Veldhoven. Dit gaat een klein werkje worden (nou ja, is al bijna klaar hoor) voor de Locker Hooking BEE. Aan de slag met deze leuke techniek! PAS OP...nieuwe verslaving..... Dit is een leuk klein werkje om te oefenen en te gebruiken want oooooo ik heb een hekel aan proeflappen.

En in de avond ben ik begonnen aan een nieuw vestje voor Nikki. Kijken of deze meer in de smaak valt....hihi .....de lieverd.....ze houdt Oma mooi van de straat zo.
Fijne dag!

6 opmerkingen:

Lida zei

Ben weg van je eerste blok en zou ze ook heel leuk vinden als allemaal miniquiltjes! Die nieuwe techniek is ook zo leuk, maar ben echt bang voor een derde verslaving! Oh nee vierde!
Lezen, quilten, borduren en dan hooking, maar even goed over nadenken! Groetjes
Lida

Ulla's Quilt World zei

So lovely! :)
Greetings from Finland!
Hugs, Ulla

Isabelle zei

HIj is zooooo leuk! De kinderen zijn er ook helemaal weg van, goed teken toch?? Ik wacht nog op stof voor ik kan beginnen....

Groetjes, Isabelle

feltfree på Åsly zei

Het blok ziet er erg leuk uit.

wilma oud zei

Ziet er weer zeer leuk en gezellig uit.

Johanna Zweden zei

Fijn weekeinden groetjes Joke