donderdag 9 januari 2014

Mini van de Maand club

Mmm wat heb ik hier altijd een fijne gedachte bij. Immers BOBBIN is ontstaan uit deze club! Zo'n 20 jaar geleden gaf ik les aan een clubje dames. Elke maand een nieuw ontwerp voor een miniquilt. En wat was het jammer dat er daarna niets meer mee werd gedaan. En zo ontstond de gedachte een patronenbedrijf te starten. Vanaf 1996 ontwierp ik 8 miniquiltjes per jaar! Oei.....ga dat eens uitrekenen?? En nog steeds ontwerp en maak ik ze met heel veel plezier! Deze club is in Zevenbergen in 't atelier te volgen. Lekker met onze lapjes aan de slag, technieken verbeteren, kletsen en lekker cake smullen. Zo komen we de middag wel door. Kom doe mee! Of krijg de miniQuiltjes per post. Ook leuk! Aan de slag met je eigen lapjes en je favoriete kleuren krijg je toch weer een heel ander quiltje. Stuur eens een foto van je creatie. Klik voor meer informatie op BOBBIN links in de kolom.
Fijne dag!

4 opmerkingen:

Judith zei

18 jaar alweer! wauw! ik kwam laatst nog een paar mini's van je tegen in één van mijn oude Ariadne's...daardoor begon ik quilten leuk te vinden ook al duurde het nog wel even voor ik het ook daadwerkelijk zelf ging doen ;0) gewoon doorgaan, Els!!

Elza zei

Prachtig alweer zolang bezig.
Heerlijk om te doen .

Maria Alba zei

Un mini quilt molt bonic, com tot el que fas. M'encanta.
Petons !!!!

Anoniem zei

oh heerlijk wat is dat al weer lang geleden, de tijd vliegt voorbij en gelukkig nogsteeds nieuwe ideen om mini's te maken. ik heb ook al een doos vol met je patronen en het is iedere keer weer leuk om er een te maken. ga zo verder. veel inspiratie voor het nieuwe jaar en een goede gezondheid. ook ik mag mij sinds gisteren oma noemen, mijn 1e kleinzoon is geboren en alles is goed gegaan. ik loop op wolken, heerlijk ... groetjes uit luxemburg
Carla Meysembourg-Rijnaarts