donderdag 30 januari 2014

Op naar Frankrijk!

Nee, niet direct en nee, niet om een fijne vakantie te houden! Nee, om daar op de beurs van Pour LÁmour du Fill te staan. Altijd weer een feestje en dit jaar gaan we al weer voor de 6e maal. Ik ben benieuwd want de beurs wordt gehouden in een ander complex. Tijdens de beurs ga ik twee workshops geven. Hier zie je 'Flower'. De techniek Locker Hooking is ZO leuk om te doen! Dit is het werkstuk, niet te groot, niet te klein, leuk om op te hangen of neer te leggen op tafel en om de techniek goed te leren.
om je op te geven

In de andere workshop leer ik weer hoe makkelijk de hexagonnen aan elkaar te naaien zijn met de machine. Wat een leuk werk om te doen!! En omdat ik nu een maal niet van proeflappen houd maken we er een tas van. De steel van de bloem loopt helemaal over het hengsel heen wat een grappig effect geeft. Binnenkort ga ik de tas nog eens maken maar dan in een andere kleur. Mmm even denken welke......grijze tinten? Leuke opdracht want grijze stof is moeilijk te vinden. Leuk om zo'n speurtocht te houden. Binnenkort de beurs in Zwolle......
Fijne dag!
 

3 opmerkingen:

Rita Janssen zei

Dat worden 2 hele leuke en interessante workshops els! De eerste techniek heb ik nog nooit van gehoord, ken het dus ook niet. En hexagonnen blijven mooi om vanalles mee te maken.
Grtjes, rita.

Renee zei

Hallo Els,
Ga ook naar de handwerkbeus in Parijs met de thalys samen met een vriendin en wij komen zeker bij je langs. Weet jij ook je het makkelijst van gare du nord Paris naar de beurs komt?
Bedankt en groetjes,
Renee Luyken

Els zei

Renee, wij gaan naar Nantes in April en niet naar Parijs, jammer genoeg!