maandag 27 januari 2014

Wat een dag.....

.................grrr andere computer met allemaal andere icoontjes, andere manier van inloggen, andere manier van layout............ooo en ik heb DAAR zo weinig geduld voor!! Waarom snap ik het allemaal zo slecht?? Mmmm om hiervan 'bij' te komen ben ik lekker aan de slag gegaan met mijn lapjes. Beetje tekenen, lapjes zoeken....ja deze!......mmmm toch maar niet........even verder zoeken.......ja deze dan!.......mmmmmmm ook niet helemaal, kopje thee zetten.........JA deze kleur is het!! Knippen, naaien,.........kopje thee..........juiste kleur garen zoeken......net een doos uit Amerika binnen gekomen met nieuwe roestige spelden......ja hoor.....hierop staat het ook leuk. Maakt het echt af! Zo, en hier zie je dan een klein stukje van de nieuwe QuiltKwebbels! Er is een extra datum en wel op woensdagochtend 5 februari van 9.30 tot 12.00 uur. Kosten 15 € inclusief het materiaal. Heb je ook zin in een gezellig Kwebbelochtend mail dan naar els@bobbin.nl en geef je op.
Hee....nieuwe computer en ik kan beter mijn blog schrijven! Ach ja, ook deze Oma moet met haar tijd meegaan en dan ziet ze vanzelf de voordelen.
Fijne dag!
 

Geen opmerkingen: